Klachten na miskraam

Gisterochtend een miskraam gehad na 5.5 week. Gisteravond een echo gehad om te kijken of er nog iets zichtbaar is. Volgens de vk was er geen zwangerschap meer te zien en waren er wel zwarte vlekken te zien omdat er bloed zat zij ze. Ik verlies vandaag ook nog bloed (vergelijkbaar met menstruatie) en stolsels. Nu heb ik vandaag mijn temperatuur gemeten en die was 37.5. Voor mij aan de hoge kant want ik heb normaal altijd daaronder. Verder ging ik net even naar de winkel en moest ik een stukje lopen omdat mijn auto niet dichtbij kon staan. Toen kreeg ik na een stukje gelopen te hebben steken aan de linkerkant onderin mijn buik. Ook ben ik nogal moe. Ik vind dit erg eng omdat ik ook gelezen heb over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. En ook omdat de vk zei dat ze niks meer zag in de baarmoeder.. Dus nu mijn vraag, zijn dit tekenen van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of was dat dan wel op de echo te zien geweest? en is de temperatuur vlak na een mk altijd nog wat hoger? Zoja Hoe lang blijft dat? Ik maak me nogal zorgen. Ik hoop dat iemand antwoord kan geven op mijn vragen. Ik moet trouwens over 2 week weer terug komen om te kijken of er niets meer in mijn baarmoeder zit.
 
Wat naar die nasleep. Na mijn curettage waren er na een week ook nog bloedproppen en dergelijke te zien op de echo, dit noemde de gynocoloog toen een onrustige baarmoeder. Je lijf is heel hard aan het werk om alles weer perfect te krijgen in je baarmoeder en waarschijnlijk heeft de vrucht ook wat wondjes achter gelaten in de baarmoeder. Bij mij was temp toen 37.9 en kon ik onderdrukken met wat paracetamol. Geef je lijf en jezelf even de tijd om alles te verwerken. Het is nog allemaal zo vers. Sterkte met alles.
 
Terug
Bovenaan