Klachten na ovulatie/ bevruchting?

<p>Goedemiddag! <br /><br />Ik dacht ik start een nieuw topic omdati k niet echt een actief topic hier over kon vinden. <br /><br />Ik ben 33 en mijn vriend en ik hebben besloten om te beginnen met kinderen. 10 augustus is mijn spiraaltje verwijderd en ik zou eigenlijk (volgens me app) 15 augustus ongesteld moeten worden. deze is 3 dagen eerder gekomen. heeft 6 dgn geduurd dus ik vermoed dat dit wel echt de ongesteldheid is geweest en niet eventuele na bloeding van het verwijderen vna het spiraaltje. Als de app het goed berekend heeft had ik de ovulatie op 24 augustus. We hebben het dan ook geprobeerd een dag ervoor. Als de app niet klopte door foute invoer dan was de ovulatie een dag ervoor of een dag erna.<br /><br />Nu kwam ik vrijdags thuis van het werk en was ik zwaar vermoeid. Dit is iets wat ik niet snel heb, echter omdat ik slecht geslapen had gaf ik de schuld daaraan. Toen ik zaterdags wakker werd was ik nog steeds ontiegelijk moe. Dus maar beetje in bed blijven draaien. Uit eidenlijk toch opgestaan, resultaat was dat ik de gelede dag moe was en steken had in de onderbuik en lage rug pijn. Zondag ochtend zelfs wakker geworden van de steken in de onderbuik. Vandaag tevens weer erg moe. De moeheid en steken houdt nu al 3 /4 dagen aan. terwijl ik de laatste nachten wel goed gelsapen heb en op tijd erin lag. Heb ook een beetje een harde onderbuik en lichte druk erop. <br /><br />Nu vroeg ik mij af of er meer meiden/vrouwen zijn die hier last van hebben gehad. Het lijkt mij namelijk sterk dat ik nu al zou kunnen voelen dat ik eventueel zwanger ben. Ik heb heb rond me 22ste (levensjaar) een miskraam gehad. Ik kan me toen herinneren dat ik geen van deze klachten had en pas rugpijn had in de 10e week. en dat was tevens de enige klacht die ik heb gehad tot aan de miskraam. <br /><br />Iemand enige ervaring met deze klachten? <br /><br />Alvast bedankt! </p>
 
Hoi hoi ik had ook al vanaf de eisprong klachten, eerst van de eisprong zelf en daarna Can de bevruchting en zwanger zijn. Ik wist meteen dat ik zwanger was. Vanaf de eisprong steken en menstruatieachtige krampen en na anderhalve week ongeveer al groeiende en pijnlijke borsten. Maar goed je weet het pas zeker als je een positieve test kn handen hebt! Veel succes en hopelijk is het raak
 
Hi KHCO,

Dus het zou maar zo eens kunnen. Ik had natuurlijk al het internet afgezocht maar kon niks vinden over deze klachten en lees alleen maar dat het niet mogelijk is om hier iets van te voelen. 

Ook al roept mijn vriend heel hard dat ik zwanger ben gezien ik zin had in zoete dingen en ik normaal alleen van hartig hou. We wachten af! 
 
Hoi meiden, zo ik was ook even op zoek naar dit! Bij mij speelt dit ook al 1 week met pijn in de onderrug buikpijn ongi krampjes straalt uit naar mn benen. ik heb er zo een last van ik snap het ook niet meer want mijn laatste menstruatie was op 7 aug en ik vind het ook eigelijk heel vroeg om dit allemaal nu te voelen? Bij mijn eerste heb ik wel een lage rug pijn gehad met 4 weken en miselijk maar dit lijkt me tog wel heftiger... ben benieuwd hoe het verloopt?
veel succes allemaal! 
 
@Gebruiker10088659

Ik vind het ook zo vreemd dat je er niks over kunt vinden online. Alles wat ik vond was dat je niks zou moeten voelen. 
Je zegt het trekt door naar je benen. In het weekeinde had ik hier niet zoveel last van omdat ik voornamelijk rust heb gehouden. Door dat ik me slecht voelde. Ben sinds gisteren aan het werk en loop nu meer en merk het dus ook in mijn boen benen en liezen. Soms voelt het alsof je te lang gelopen hebt en je benen moe zijn. 

en inderdaad wat je zegt. het voelt behoorlijk heftig, helemaal omdat je niet weet of je nu wel of niet een bevrucht eitje hebt. moet nog even geduld hebben helaas. NOD 8/9 sep. 

Succes! 
 
Ik heb rondom de ovulatie, soms tot aan de NOD ook ‘vage’ klachten. Rommelende en opgezette buik, gevoelige borsten, maagklachten/misselijkheid en krampen/steken onder in mijn buik. 
Of mijn ovulatie er daadwerkelijk is, weer ik niet. Ik doe geen testen. Voor zo ver ik weet heb ik een regelmatige menstruatie, ben nu in ronde 4 na het stoppen met de Nuvaring. 
 
 
@CLB,
Het gekke is dat ik deze klachten normaal dus niet heb rond om de ovulatie. Daar bij moet ik wel zeggen dat ik natuurlijk een spiraaltje had en daardoor waarschijnlijk niet altijd een eisprong had. 

2,5 jaar geleden heb ik bewust geen pil of spiraaltje gebruikt voor 3 maanden om mijn lichaam wat rust te geven van de hormonen. Wat ik me herrinner van toen is dat ik deze klachten niet had. 

het isn u vooral wachten tot de NOD.
 
Terug
Bovenaan