<p>Goedemiddag! <br /><br />Ik dacht ik start een nieuw topic omdati k niet echt een actief topic hier over kon vinden. <br /><br />Ik ben 33 en mijn vriend en ik hebben besloten om te beginnen met kinderen. 10 augustus is mijn spiraaltje verwijderd en ik zou eigenlijk (volgens me app) 15 augustus ongesteld moeten worden. deze is 3 dagen eerder gekomen. heeft 6 dgn geduurd dus ik vermoed dat dit wel echt de ongesteldheid is geweest en niet eventuele na bloeding van het verwijderen vna het spiraaltje. Als de app het goed berekend heeft had ik de ovulatie op 24 augustus. We hebben het dan ook geprobeerd een dag ervoor. Als de app niet klopte door foute invoer dan was de ovulatie een dag ervoor of een dag erna.<br /><br />Nu kwam ik vrijdags thuis van het werk en was ik zwaar vermoeid. Dit is iets wat ik niet snel heb, echter omdat ik slecht geslapen had gaf ik de schuld daaraan. Toen ik zaterdags wakker werd was ik nog steeds ontiegelijk moe. Dus maar beetje in bed blijven draaien. Uit eidenlijk toch opgestaan, resultaat was dat ik de gelede dag moe was en steken had in de onderbuik en lage rug pijn. Zondag ochtend zelfs wakker geworden van de steken in de onderbuik. Vandaag tevens weer erg moe. De moeheid en steken houdt nu al 3 /4 dagen aan. terwijl ik de laatste nachten wel goed gelsapen heb en op tijd erin lag. Heb ook een beetje een harde onderbuik en lichte druk erop. <br /><br />Nu vroeg ik mij af of er meer meiden/vrouwen zijn die hier last van hebben gehad. Het lijkt mij namelijk sterk dat ik nu al zou kunnen voelen dat ik eventueel zwanger ben. Ik heb heb rond me 22ste (levensjaar) een miskraam gehad. Ik kan me toen herinneren dat ik geen van deze klachten had en pas rugpijn had in de 10e week. en dat was tevens de enige klacht die ik heb gehad tot aan de miskraam. <br /><br />Iemand enige ervaring met deze klachten? <br /><br />Alvast bedankt! </p>