klachten na stoppen met de pil

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wie heeft er ook zo'n klachten na het stoppen met de pil? Ik heb vanaf twee weken nadien last van het volgende:
Voornamelijk pijn onder in mijn buik, misselijk zijn, gevoelige tepels (vijf dagen), korte 1e menstruatie (2 dagen), hoofdpijn na het wakker worden. Ik ben al bij m'n huisarts geweest. Ik ben niet zwanger, mijn urine is ook nagekeken. 1 november heb ik een afspraak bij een gynaecoloog. Mijn huisarts zegt dat het komt door stoppen met de pil, welke ik 15 jaar heb geslikt.
Wie herkent dit? Zou ik heeeel fijn vinden om te lezen.

Miranda.

Hoi Miranda,
Wat jij schrijft komt voor mij erg bekend voor. Ik ben pas sinds begin oktober gestopt met de pil, maar ben sinds een aantal dagen behoorlijk misselijk; eigenlijk continu de neiging over te moeten geven. Vorige week werd ik ook een aantal keer midden in de nacht wakker met heftige hoofdpijn, maar als ik dan 's ochtends wakker werd was het over. Ik heb zelf 10 jaar de pil geslikt. Ik denk inderdaad dat het lichaam zich aan moet passen en dat dat z'n tijd even nodig heeft. Succes!!

Miranda,
Ik ben half aug. gestopt met de pil. In het begin merkte ik er niet veel van, maar na een paar weken wel. Heb last van een vette huid, heb regelmatig erge hoofdpijn, met vlagen misseljk, en nog steeds niet ongesteld. Ik ben bij de ha geweest en wat ik al dacht is ook gebleken het komt allemaal door de hormonen. Ik ben 16-8 ongesteld geworden na stoppen met de pil, sindsdien niet meer. Nu al bij dag 64. Steeds voel je krampen, maar niet ongesteld worden he. Heb nu in al die 9 weken 3x getest. Ik doe het niet meer, de ha vertelde mij dat het wel een half jaar kan duren voordat je ongesteld kan worden. Het is per persoon verschillend. Veel succes ermee.

Terug
Bovenaan