Klachten na stoppen nuvaring

<p>Hoi hoi!</p><p>Ik ben gestopt met de nuvaring om rustig aan weer te proberen zwanger te worden van ons 2e kindje. Onze dochter is nu ruim 19 maanden.</p><p>Nu kan ik me nog wel herinneren dat ik de vorige keer ook wel klachten had na het stoppen met de nuvaring, maar kan me niet herinneren dat het zo erg was. Ik was toen in ronde 2 al positief, dus weet niet zo goed hoe mijn cyclus is. Ik weet wel dat ik toen wel rond de 28 dagen ongesteld werd, maar is natuurlijk maar 1 keer geweest. <br /><br /></p><p>Ik heb de nuvaring eruit gelaten na mijn vorige ongesteldheid en dat was 18 januari. Nu heb ik best wel veel last van krampen, vermoeidheid en misselijkheid. Zijn er meer die dit herkennen en hoe lang duurde dit ongeveer? Theoretisch gezien zou het natuurlijk ook met iets anders te maken kunnen hebben, maar daar ga ik nog maar niet vanuit. <br /><br />Ben benieuwd naar jullie ervaringen!</p>

Hoi!
Ik herken je klachten wel!
Ik ben 24 januari gestopt met de Nuvaring en de eerste 2 weken voelde ik me niet heel anders, maar nu harde gevoelige tepels, buikkrampen, rugpijn en nog wel wat meer.
We proberen nog niet gelijk om zwanger te worden, dus dat kan het niet zijn. Ik ben gestopt omdat ik sinds het starten met de nuvaring ondragelijke pijn in armen en benen heb gekregen. Voor mijn dochter de nuvaring 8jaar gebruikt en toen niet gehad, dus niet zeker of het daar van is. Maar ik hoop dat het verdwijnt ?.
Toen ik 3 jaar geleden stopte met de nuvaring heb ik volgens mij niet echt klachten gehad.

Hopelijk is het snel raak!  ?

Hoi hoi!! 

Stiekem best blij om te horen dat jij het ook herkent! Morgen NOD dus wel even heel spannend, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het niet zo snel raak zal zijn haha!
Oeh hopen dat het daarmee weggaat!! Dan weet je tenminste ook waar het aan ligt! 

Ja hoop dat een zwangerschap zich ook deze keer niet lang op zich laat wachten? vorige keer in ronde 2 en leggen er niet te veel druk op.. Gebruik geen ovulatietesten of iets. De vorige keer was het op deze manier ook snel raak en dan raak je zelf denk ook iets minder geobsedeerd erdoor mocht het langer duren.. althans dat hoop ik haha!

Hoi!
Spannend zeg! Zou heel mooi zijn als het deze keer weer snel raak is ?
Ja wij hopen ook dat de pijn verdwijnt. Nu 3 weken gestopt, maar nog geen verandering helaas. Dus ben bang dat het niet vd nuvaring was. Al is het wel sindsdien begonnen. Geen idee hoelang het tijd nodig heeft voor klachten verdwijnen, als je stopt met anticonceptie!
Ik zal voor je duimen!

Terug
Bovenaan