klachten na stoppen pil

Ik ben, na 15 jaar pil slikken, ruim 2 weken gestopt met de pil. Maar nu heb ik sinds die tijd last van mijn buik. Kramp, opgeblazen gevoel, voelt erg gespannen en strak aan. Zijn er meer mensen met dit soort klachten? Komt dit vaker voor?
 
Hi Sasja,
De klachten die je beschijft heb ik ook gehad. Dus no worry's. Je lichaam moet gewoon ff wennen. Mist de hormonen denk ik!

Misschien een tip...
Er is ook een forum voor zwanger worden. Daar zitten meer meiden die net gestopt zijn met de pil. En dus hard aan het proberen zijn zwanger te worden.

Hier zitten alle gelukkige dames die al zwanger zijn!

Dus misschien tot mails op het zwanger worden forum!

Groetjes Bieb.
 
Hoi Sasja,

Ik heb alles gehad wat jij beschrijft en erger! Ik heb 10 weken lang buikpijn gehad en verder alle zwangerschapskwaaltjes je die kan vinden in boeken. Na die 10 weken ging het over en ben ik nog 1 keer ongesteld geweest en toen was ik zwanger. Ik hoop dat jullie net zoveel geluk hebben als wij, ik duim voor je!

Liefs Kiki
 
HOi Sasjs,
Dat was bij mij ook zo. Het duurde ruim een jaar voordat ik ongi werd. (zucht) en al die tijd moet je maar wachten. Als je eenmaal een echte ongi hebt gehad, kun je in de race voor de baby. Daarvoor heeft het nog geen enkel nut. Het kost even wat tijd en moeite, maar daar doen we het voor!!
groeten,
Aagje

 
hoi

ik werd pas 3mnd na het stoppen met de pil voor het eerst ongesteld.
je moet denken dat je lichaam weer helemaal opnieuw moet opstarten.
liefs v sandy
 
Terug
Bovenaan