Klachten ontwikkeling

Hoe gaat het met jullie klachten? Ik ben tot week 7 alleen moe geweest, toen 2 dagen extreem misselijk en nu weer helemaal weg. Verder heb ik 's-avonds misschien 2x een steekje in mijn borst maar er verandert nog niets aan. Heb wel een mini buikje maar dat moet verbeelding zijn want volgens mij kan dat nog helemaal niet.
Heel benieuwd hoe het met jullie is!

hoi,

Mag hier op zich niet klagen. De extreme moeheid en misselijkheid heb ik achter me gelaten. Nu wel af en toe last van maagzuur (had ik bij m'n vorige zwangerschap ook waardoor ik het nu gelukkig beter herken). Verder soms af en toe wel behoorlijk moe. Hebben jullie last van de hormonen? Ik heb het gevoel dat ik behoorlijk last heb van stemmingswisselingen.... en zeker m'n vriend zegt dit.

De echte lamlendige moeheid ben ik ook wel kwijt, maar misselijkheid nog niet. Denk dat energielevel daardoor ook nog niet echt hoog is. Heb wel t idee dat het iets beter gaat met misselijkheid na de middag, terwijl ik vorige week de hele dag wel kon overgeven. Mijn borsten groeiden al vanaf t begin en waren ook al vanaf t begin gevoelig, dus heb al wel andere beha's (meegroei-) gekocht. Verder zet mijn buik zeker 's avonds best op, en daardoor lijkt het alsof ik al best een buikje heb, ha ha! Ik kan al mijn broeken nog wel aan hoor, maar als ze wat hoger sluiten passen ze eigenlijk net niet meer! Ik vind t allemaal niet zo'n ramp, zo weet ik tenminste dat ik goed zwanger ben ;-)

Pfff nou hier goed moe hier hoor! En misselijk ook: de hele dag!! Met als dieptepunt 's ochtends. Ik smeer tegenwoordig 's avonds mijn brood, en dat van mijn dochter. 's Ochtends ga ik over mijn nek!!

En ik ben af en toe echt een bitch!

Liefs,

Bitchy T

Ik ben ook heel erg moe! Kan de hele dag wel slapen!

Ik ben gelukkig niet heel erg misselijk! Soms heb ik wel het idee, dat ik teveel speeksel aanmaak en dan een beetje misselijk word.

Morgen mijn2e echo, ben zo benieuwd hoe het gaat met die kleine!

Groetjes,
Sabrina

Ik ben nu ruim 11 weken en de misselijkheid wordt steeds minder! Ik kokhals nog wel een paar keer per dag, maar ben niet meer heel de dag door misselijk. Dat ben ik tot vorige week wel geweest (zo'n beetje vanaf dag 1). Gelukkig maar 1 keer overgegeven. De vermoeidheid is ook een heel stuk minder. De afgelopen weken moest ik 's middags gaan slapen, anders haalde ik het niet tot het avondeten, maar nu kan ik weer heel de dag op blijven.
Mijn darmen voeren op het moment wel oorlog en staken regelmatig, wat resulteert in krampen. Heb een hele droge huid, af en toe wat bandenpijn, maar verder mag ik eigenlijk absoluut niet klagen :D

Terug
Bovenaan