Klachten opeens weg

Hoi dames!

Maandag 19/6 heb ik mijn NOD, vanmorgen een testje gedaan maar deze was negatief.

Mijn vriend en ik zitten momenteel in onze eerste ronde. Ik voelde al een aantal klachtjes, misselijk met vlagen, af en toe wat krampjes en heel erg duizelig! Wat dit allemaal zou kunnen zijn, geen idee.

Sinds gisteren heb ik geen klachten meer.

Heeft iemand hier ook ervaring mee gehad? Eerst verschillende klachten en opeens niet meer?
 
Ik zou echt 1 a 2 dagen wachten tot na je NOD  met testen om teleurstelling te voorkomen, even geduld hebben;) soms als je graag zwanger wilt worden kan je lichaam je aardig voor de gek houden.
 
Hoi fleur, je verteld dat jullie in de eerste ronde zitten, was je hiervoor aan de pil? Anders kunnen je klachten ook van het ontpillen komen. Ook kan je deze klachten hebben bij een eisprong en ook vlak voor je menstruatie. Toevallig heb ik hetzelfde als jou, met vlagen misselijk en buikpijn, zelf denk ik eerder aan een buikgriepje.

in ieder geval succes en hoop dat je snel wen positieve test in handen hebt
 
Hoi,

Ik ben sinds december 2016 niet meer aan de pil. Het ontpillen is dan toch wel voorbij?

En meestal zijn me menstruatie klachten hevige buikpijn dat ik soms een kruik moet maken anders verga ik. Maar een buikgriepje kan het ook zijn, hoop het niet..

En bedankt, jij ook succes!
 
Terug
Bovenaan