Klachten/pijn in het begin

Hallo allemaal...
Ik ben nu bijna 6 weken zwanger, na IUI
Maar ik heb sinds een week behoorlijk veel last/pijn en ik groei ook al behoorlijk, kan geen broeken meer dicht krijgen!!! Pas 31 juli de eerste echo. Herkent iemand dit of die pijn, voelt als zij steek.?banden pijn.. Als ik voldoende rust neem is het te doen, maar volledig werken trek ik nu even niet, en dat al met 6 weken..... Liefsssss

Hoi hoi,

Ik ben ook 6 weken zwanger maar ik heb geen pijn nee....Wel heb ik ook al een opgezette buik en gaan mijn broeken ook amper dicht.
Ik ben alleen erg moe maar verder gelukkig nergens last van.
Ik hoop voor jou dat het snel overgaat die steken...

Liefs Zonnetje

Hi,

Ik heb ook regelmatig steken in mijn buik. In het begin leek het op ongesteld worden, nu zijn het soms felle steken. Gelukkig niet de hele dag. Hoe en wat, weet ik niet meer (Iijdt nu al aan zwangerschapsdementie), maar ik heb gelezen dat het te maken heeft met de baarmoeder die nu aan het "veranderen". Dus geen reden voor bezorgdheid. En die vermoeidheid: ik weet er alles van. Ik voel me de hele dag slap, eet daarom ook de hele dag en ben dus al veel aangekomen. Die vermoeidheid komt door de verandering van hormonen en zou normaal met zo'n 13 weken minder moeten worden. Ik heb zelf ook nog een hele lage bloeddruk (100/55), dus dat speelt bij mij ook. En ik weet ook dat die bloeddruk niet zal stijgen (ervaring van de vorige keer).

Al met al lijkt me dat jouw verhaal geen afwijkend verhaal is, maar als je twijfelt: gewoon even naar je huisarts!

Succes.

groetjes Tamara.

Hoi hoi,
Tja de pijn die je beschrijft is heel herkenbaar heb ik ook met vlagen. Ook hier een opgezette buik maar was net 15 kg afgevallen dus heb wel wat ruimte in mijn kleding nu. En vermoeidheid pfffff gaap slaap zou zo het bed weer in kunnen. Maar werk 32 uur per week en dat is ook eigenlijk te veel nu.
Als je het echt niet trekt op je werk moet je je ziekmelden hoor. Je werkgever krijgt je salaris doorbetaald van het UWV omdat het door zwangerschap komt. Je moet het dan wel op je werk vertellen natuurlijk. Ben bij vorige zwangerschap 32 wk ziek thuis geweest. Tis vervelend maar ja je kiest toch voor je kindje en jezelf.
Knuffel Natje

ik heb dat inderdaad ook een tijdje gehad in het begin is omdat je baarmoeder enzo aan het veranderen is, Heb het nu niet meer zo erg gelukkig( ben nu 14 en halve week)
Kwam met 6 weken ook amper nog in mn broeken.
Ook ik ben erg moe , maar dat komt door een te lage bloeddruk en te laag hb , pff nu zo erg dat ik me maar heb ziek gemeld omdat het niet te doen was.
Hoop voor je dat het gauw minder word!

Bedankt voor jullie reacties, stelt gerust dat het er dus bij hoort en "normaal is" ben nu voor halve dagen aan het werk, en ga s'middags echt even liggen en dat is echt fijn. Gezondheid van je kindje en jezelf gaat voor alles inderdaad. Jullie ook allemaal succes en geniet ze..Liefsssss

hoi meiden

eergisteren positief getest en sindsdien zit ik op een aparte wolk, herken mijzelf niet meer haha. heb zo af en toe wat ongie krampen en ben heel aggressief en vergeet heel veel. vermoeidheid valt wel mee, merkt wel heel goed dat er wat gaande is...zo bijzonder..maar tis nog pril..ff afwachten dus..

jullie nog allemaal van harte gefeliciteerd..

xx

Terug
Bovenaan