klachten verdwijnen op NOD

Hoi meiden, ik zit normaal op het forum 'als zwanger worden langer duurt' maar heb nu ook een vraagje aan jullie.

Ik vraag me af of iemand dit herkent of ook heeft gehad. Heb vandaag mijn NOD, gelukkig nog geen ongi te bekennen. Vanaf afgelopen maandag tot gisteravond heb ik enorme pijn aan mijn borsten gehad. Ze deden zo pijn dat ik er gek van werd. Ook voelden ze vol en groter aan. Dit heb ik al die maanden (16 om precies te zijn) nog nooit gehad. Maar nu voel ik ze bijna niet meer. Heel iets nog, maar echt niet meer zoals het was. Ze zijn nog wel groter voor mijn gevoel.

Ben dus bang dat ik alsnog ongi ga worden.

Wie had dit ook en bleek achteraf wel zwanger?

Bedankt alvast!
 
Hallo Imme82,

Ja, ik heb dit ook gehad en ben nu in mijn 32e week zwanger. Het maakt je natuurlijk een beetje onzeker, maar ik denk dat je borsten gewoon even een stop hebben met groeien en dan doen ze gewoon even geen pijn meer. Ze hebben zich immers al aangepast. Verder moet de energie misschien nu ergens anders besteed worden i.p.v. naar je borsten, naar de kleine b.v.
Maar dit gevoel komt echt wel weer terug hoor. Ik voel ze nu zelfs nog...

Nou veel succes ermee en ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Liefs Mineko
 
Hoi,

BIj mij was het (helaas voor jou) precies andersom. De keren dat ik niet zwanger was (nadat ik gestopt was met de pil), had ik een paar dagen voor mijn NOD (de dag dat je ongesteld zou moeten worden) pijn in mijn borsten en als het zover was was dit over. Toen ik wel zwanger was, begon de pijn later en werd hij juist erger. Ik heb dan ook een test gedaan direct op die dag en die was vet positief.
Ik weet niet of je inmiddels al ongesteld bent geworden, maar anders zou ik gewoon een test doen, dan ben je uit de onzekerheid.
Ik heb hem dus op mijn NOD gedaan, 's ochtends ('s nachts expres niet gaan plassen) en een clear blue (die schijnen erg gevoelig te zijn), uitslag was overduidelijk en ik ben inmiddels al ruim 18 weken.

Succes en ik hoop voor je dat het snel lukt!

Groetjes Anna
 
Hoi Sarah,

Ik moet bekennen dat ik niet precies weet waar de afkortings voor staat (ik denk Nieuwe Ongesteldheids Dag), maar het gaat hier om de (gevreesde) dag waarop je je menstruatie weer verwacht.

Groetjes, Marisa
 
Meiden, bedankt voor jullie reacties! Het kan dus nog beide kanten opgaan! Ik wacht nog even af, ben nu 2 dagen overtijd.... spannend!

Jullie van harte gefeliciteerd met jullie wonder en geniet ervan!!
 
Bedankt, weet ik ook weer wat zwangerschapsjargon.

Ik kende namelijk ook een hele andere betekenis van deze afkorting maar die had niks met menstruatie of zwangerschap te maken.

Groetjes
Josien
 
Hallo iedereen
Ik weet nu al van woensdag dat ik zwanger ben. Normaal is vandaag mijn nod. Ik heb ervoor lichte hoofdpijn en misselijkheid en pijnlijke borsten en menstruatie krampen ervaren. En ook nachtelijke bezoekjes naar toilet. Elke dag tot vandaag doen mijn tepels klein beetje pijn en ben nog een beetje misselijk. Maar de krampen zijn weg.ik voel nog klein beetje lichte steken of kleine krampjes. Maar niet zoals ervoor .Gisteren wel naar de winkel geweest en mijn boodschappen waren wat zwaarder dan verwacht. Niet veel maar toch achteraf een zwaar gevoel in de buik gehad. Het heeft niet lang geduurd. Ik heb nog altijd geen menstruatie. Moet ik me zorgen maken? De dokter zei dat ik 1 maand zwanger was. Of is het normaal dat je op nod de klachten wat verdwijnen? Dank u
 
Terug
Bovenaan