Klachten weer terug, ferti arts wil me zien, vind het niet normaal

Hallo Dames,

Na een beroerde zondag op maandag nacht. Heb ik nog maar een dagje bed gehouden. Maar ........voelde me al weer een stuk beter.
Vandaag een belangrijke bespreking op het werk, dus vond dat ik maar moest gaan.

Het ging redelijk tot ik ging lunchen.
Je raad het al: weer alles eruit gegooid en daarna weer zo'n pijn in mijn rug e.d.
(het voelt wel of ik erg zeur hoor, ik kan best wel wat hebben ofzo maar als je je al anderhalve week diep ellendig voelt.................zucht)

Het is dus een dag of 2 a 3 goed gegaan maar nu ............

Dacht dus de Gynaecoloog te bellen, niet te bereiken en dus heb ik een mailtje gestuurd via de website.
Ze vind het vreemd dat ik nog steeds de klachten heb, en vraagt zich nu af of dit echt wel door de hormonen komt (lekker tegenstrijdig met wat ze vorige week vertelde, heb al meerdere keren aangegeven dat ik me zo voelde, en dat ik ook koorts heb gehad, maar ze namen het toen niet erg serieus op)
Nu wil ze me dus alsnog weer onderzoeken.
Morgen is ze er helaas niet dus word het donderdag ochtend.

Ze gaat dan weer met een echo kijken of mijn eierstokken rustig zijn of niet.

Nu vraag ik mij af: Stel ik ben wel bevrucht door deze IUI, is dit dan al te zien op de echo?

Ben wel blij dat ze e.e.a. nog even nakijkt, ik bedoel ik moet volgende week nog wel op vakantie. En als ik me zo voel dan zie ik het haast niet zitten.

Het zal allemaal wel meevallen misschien maar............toch blijft het vreemd en toch wel een soort vervelend allemaal.

Jullie horen wel weer!

Groetjes,

Cynthia

Heeee liefie,

Jeetje dat je je zo slecht voelt, misschien heb je wel een allergische reactie op die pregnyl spuit, of reageer je niet zo goed op de hormonen... wel goed dat de gyn geen risico's neemt en jou toch heeft gevraagd dat je langs moet komen. Vind het zeker goed dat je nog voor je vakantie even langs gaat, want dit is niet goed Cynt, koorts en overgeven en hoofdpijn en niet lekker, altijd goed je lichaam in de gaten houden hoe je je voelt, als je het niet vertrouwd altijd je gevoel achterna gaan..

En dat je toch bent gaan werken vandaag, ik zou als ik jou was je morgen toch maar weer ziek melden, en niet naar je werk gaan, ga lekker je mant in en neem die rust, en ik vind niet dat je aan het klagen bent hoor, luister gewoon goed naar je lichaam, je bent er toch ziek van en dat is niet goed volgens mij..

Beterschap en succes a.s. donderdagochtend, laat je het ons weten wat de gyn heeft gezegd..

lfs en knuffel van mij

Hoooiii cynthia

Ik hoop dat je je al wat beter voelt hormonen zijn rare dingen en je kan ze wel schieten zo af en toe.
Ben je al naar de gyn geweest? Ik hoop toch niet dat het over stimulatie verschijnselen zijn dat is niet best...
Laat je snel wat van je horen?

liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan