Klachten

<p>Hi,</p><p>Waar zal ik beginnen mn partner en ik hadden besloten om de knoop door  te hakken en open te staan voor kinderen  maar hebben er totaal geen haast bij. Nu heb we het een aantal keer onveilig gedaan rond mij vruchtbare dagen maar we verwachte daar niet veel van. Een aantal dagen voor mij NOD (ongeveer 2 dagen eerder) werd ik ongesteld en het was relatief veel bloed maar minder dan ik normaal gewend ben, dit hield ongeveer 4 a 5 dagen aan, totdat ik rond dag 4 steken in mijn onderbuik rechts kreeg het was echt een rare steek en die had ik nooit tijdens mijn menstruatie. </p><p> </p><p>Deze steken werden zo erg dat ik laat naar de huisartsenpost ben gegaan omdat ik dacht dat het misschien wel eens mijn blinde darm kon zijn. Dit was niet het geval maar de arts wist niet wat het wel kon zijn aangezien me zwangerschap testen tot op vandaag negatief zijn,</p><p>Nu heb ik meer dan een week na mijn ongesteldheid echt menstruatiekrampen, onder rugpijn en ik weet gewoon niet waar het aan ligt. Mijn vriend vindt mij grumpy en af en toe ben ik lichtelijk misselijk.  Mijn ovulatie kan het niet zijn omdat ik altijd een cyclus van 60 dagen heb. De dokter neemt me niet serieus ik hoop dat dit verhaal iemand bekend voorkomt want ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. </p>
 
Vraag om een verwijzing naar de gynaecoloog als je het niet vertrouwt. Het kan ook een cyste zijn op je eierstok of gewoon een verandering in je hormoon  huishouding. Maar het is en blijft jouw lijf dus zodra jij meer informatie daarover wil is dat je goed recht.  
Je kan het ook nog een maand afwachten. Mijn cyclus was altijd keurig 28 dagen, maar ook bij mij is er wel eens wat veranderd of zeer gaan doen. Niets zo onzeker als je lichaam... 
Succes en beterschap 
 
Terug
Bovenaan