klachten

Hoi allemaal, iedereen die zwanger is, gefeliciteerd. Voor de rest, het komt vanzelf. Tenminste, daar hoop ik ook nog op. Zit nu in ronde 9, en heb 31 juli mijn nod. Nu heb ik al anderhalve week pijn in mijn buik, voelt als ongesteldheidspijn, en heb enorm gevoelige borsten. Zou dit kunnen wijzen op een zwangerschap? Of wil ik het gewoon veel te graag? Ik hoop dat iemand dit weet... groetjes leeuw

Nou ik kreeg een week voor nod ook buikpijn. De dag voor Nod het gevoel dat ik ongi zou worden. De dag zelf ook. Maar er kwamen geen rode duivels ik heb inmiddels getest en ZWANGER. Ik had het nog niet gelezen dat mensen dat hadden. Ik heb zelfs nu nog het gevoel dat ik ongi ben.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt en heel veel succes!!!
Gr. Biate

ik had het rond en tijdens mijn vruchtbare periode opeens. maar dat zal mijn eisprong wel geweest zijn.
nu voel ik nog wel af en toe een drukkend gevoel.8 aug is voor mij de dag, hoop dat het wegblijft want anders komen er hulpmiddelen aan te pas.maar goed met IUI boeken ze ook resultaten.
het gaat ons een keer lukken!
succes!

Ik zit nu 9 dagen voor mijn NOD en ook ik heb een drukkend gevoel in mijn buik.Het ene moment wat sterker dan het andere. Ik zit in mijn eerste ronde, heb dit nog nooit eerder gevoeld een week voor mijn ongi......

Groetjes Marjolein

Het lijkt werkelijk alsof je mijn klachten beschrijft Marjolein, ik zit ook in ronde 1, en voor de rest alles wat je zegt heb ik ook. Alleen mijn NOD is 31 juli...

Terug
Bovenaan