klachten????

A

Anoniem

Guest
hoihoi

mijn nod dag is 9 mei en ik weet dat je lichaam je aardig voor gek kan houden maar wanneer kan je klachten krijgen weet iemand dit .mijn borsten doen erg pijn en heb ook krampen in mijn buik soms ook steekjes herken iemand dit

groetjes:)

Tja, voor je menstruatie krijg je vaak dezelfde klachten als bij een beginnende zwangerschap...
Ik heb mijn NOD op do 10 mei, dus rond dezelfde tijd. Gisteren had ik kramp in mijn onderbuik en was ik huilerig. Vandaag verrek ik van de honger. Dan denk ik ook meteen weer...zou het? Ik denk dat het bij ons allebei nog alle kanten op kan. Maar ik duim natuurlijk voor je dat het raak is!

Groetjes,

Jetteke

hoi hoi
spannend voor ons beide ik ge ook voor jou duimen
groetjes lin:)

Hoi,

Ik had bij mijn zwangerschap zo'n alnderhalve week steeds pijnlijkere borsten.. En een beetje opgezette buik, maar dat heb ik vaker als ik ongi wordt. Ik heb normaal nooit last van mn borsten als ik ongi ben dus dat was voor mij het enige opvallende.. Rond mn NOD/begin  5e week begon ik ook behoorlijk moe te worden..

Dat waren mijn "klachten"...
Hoop dat je er wat aan hebt.. ;-)
Succes!

Liefs Anne!

Hoi Hoi,

Mijn nod is 11 mei en ik heb nu last van een weeig gevoel in mijn buik en steeds jeuk en pijn aan de zijkant van mijn borsten, voor de rest voel ik niks.
De laatste tijd heb ik wel veel pijn in mijn borsten voor mijn ongi, maar verder geen klachten ik was een aantal maanden geleden ook overtijd en had echt het gevoel zwanger tezijn maar na zes dagen kwamen de rd, nu voel ik me veel anders, maar ik weet dat mijn lichaam me  ook voor de gek kan houden, maar ik weet ook dat ik op een goed moment een poging gedaan heb:)

Laten we het hopen.
Weet iemand toevallig of je iets kan voelen bij een innesteling, volgens de berekening zou ik die morgen dan hebben.heb nu een gevoel alsof ik ongi moet worden.

Hallo,

ik heb geen innesteling gevoeld.

Had wel ong anderhalve week voor mijn NOD het gevoel of er warme waterzakjes in mijn borsten zaten?

Daarbij kreeg ik ook ongi krampjes....meestal zet de ongi dan binnen een uur door maar dat was niet het geval

Ik had ook veel last van oprispingen, niet misselijk.

Verder eigenlijk geen klachten behalve dat (en dat is achteraf natuurlijk makkelijk gezegd) ik het gewoon wist dat het raak was........had nl al 2 rompertjes gekocht 2 weken geleden hihi
Ik voelde me rustig, zelfverzekerd, kan het niet anders omschrijven.

Heb gisteren  (dag na mijn NOD) positief getest in ronde 5 voor het eerste kindje.

Hoop dat je er wat aan hebt

Terug
Bovenaan