Klachten????

A

Anoniem

Guest
Ik zal me eerst even snel voorstellen, ik ben 25 jaar en wij zitten in ronde 3 voor het eggie.  Ik heb een niet echt regelmatige cycles, 28, 30 en 31 dagen.
Mijn NOD is 18 juni. Ik zit dus in m'n laatste week. Voorgaande maanden heeft m'n lichaam me al een paar keer voor de gek gehouden, dus mijn hoop is bijna helemaal weg.
Ik lees zoveel over verschijnselen wel/niet zwanger en vind het allemaal erg verwarrend.
Ik ben er bijna zeker van dat het weer niet raak is. Ik heb gister namelijk de hele dag ongesteldheidsbuikpijn gehad. Vandaag ook een raar gevoel in m'n buik, kan het niet echt omschrijven. Verder heb ik ook sinds gister wat opgezette borsten en tepels. Verder heb ik eigenlijk nergens last van, ben niet moe, heb geen hoofdpijn of steken in m'n lies, etc.
Wat denken jullie, voel ik gewoon mijn ongesteldheid weer opkomen. Wie herkend dit??
Alvast bedankt voor de reactie.
Liefs Tessa

ha tessa,
ik ben matiska 21jaar en heb mijn eerste ei gehad en sinds dien heb ik ook heel erg hevig pijn in mijn buik net als ongie buikpijn,
en heb ook al paar dagen heel erg op gezette borste en harde tepels en pijn doen ze ook,
heb je ook veel last van afscheiding,
ik moet volgende week ongie worde,
woensdag,
dus ben benieuwd,
gr

ha tessa,
ik ben matiska 21jaar en heb mijn eerste ei gehad en sinds dien heb ik ook heel erg hevig pijn in mijn buik net als ongie buikpijn,
en heb ook al paar dagen heel erg op gezette borste en harde tepels en pijn doen ze ook,
heb je ook veel last van afscheiding,
ik moet volgende week ongie worde,
woensdag,
dus ben benieuwd,
gr

He Matiska,

Is dit je eerste maand?? Ik ben bang dat ik gewoon ongesteld wordt. Ik heb inderdaad exact hetzelfde al jij hebt, mijn borsten zijn gegroeid en pijnlijk en heb ook veel last van afscheiding. Maar vorige maand had ik dit ook een beetje en toen ben ik ook gewoon ongesteld geworden.
We kunnen idd. alleen maar afwachten, was het maar alvast zover.....
Gr. Tessa

Hoe herkenbaar allemaal. Ook ik herken de verschijnselen en heb volgende week mijn NOD (16 juni). Wij zitten nu in ronde 8, maar de pijnlijke borsten heb ik alleen de eerste keer gehad na het stoppen met de pil. Nu ook weer, maar net als jullie toch ook weer buikpijn. Lijkt aan de ene kant op ongi buikpijn en aan de andere kant weer niet.

Denk toch dat mijn lichaam me voor de gek houdt, maar stieken blijft er een klein beetje hoop (zaal nahet weekend wel weg zijn)

Ben ook benieuwd of er mensen zijn die zwanger zijn, maar deze verschijnselen wel hadden. Ben namelijk bang dat het gewone ongi verschijnselen zijn, maar het zouden ook zwangerverschijnselen kunnen zijn.

Nog een paar daagjes geduld. Soms heb ik dan ook zoiets van laat maar. En dan die opmerkingen als je een keer met iemand anders hun kindje aan het spelen bent. Begint het al te kriebelen? Bah niet aaltijd leuk.

Succes allemaal

HOI Tessa,

Ja ik herken je verhaal inderdaad.
Wij gaan nu de derde maand in voor ons tweede kindje. Ik heb al een zoontje van bijna twee en het gekke is dat je die periode die we toen hadden om zwanger te raken helemaal kwijt zijn.
Hoe deed ik het ook alweer en wanneer? Ik weet het allemaal niet meer.
Ik hou mezelf inderdaad ook voor de gek als ik iets denk te voelen aan mijn borsten of buik, je wilt het zo graag dat je bijna geloofd dat je misschien wel zwanger zou kunnen zijn. En dan wordt je toch opeens ongi.
Flinke tegenvaller dus, ik ga denk ik maar proberen m me er niet al teveel mee bezig te houden. Het valt anders zo tegen vind ik.
Maar ja als je cyclus de ene keer 31is en een andere keer 30 of 29 dgn, van welke ga je dan uit om ongeveer je vruchtbare dag te berekenen?

groetjes J

Bedankt voor jullie reacties. En ben dus niet de enige die zo onzeker is (wist ik stiekem ook wel haha).
Ik probeer me er inderdaad niet teveel mee bezig te houden, maar dat is lastig.
Vandaag voelde ik me echt beroerd, voelde me zelfs een beetje misselijk terwijl ik nooit misselijk ben. Maar ik weet dat mijn lichaam me weer voor de gek houdt. Heb nog steeds regelmatig last van ongesteldheidsbuikpijn en heb nu ook zere borsten. De RD komen er volgens mij echt aan. Snik snik........
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waneer ik mijn eisprong heb omdat ik hier niks van voel. Vorige maand hebben we van de 10de tot de 20ste dag geklust en deze maand hebben we geklust om de dag en zijn we iets langer door gegaan. Geen straf hoor haha. Maar elke maand.......daarom denk ik erover, mocht ik maandag/dinsdag ongesteld worden, om ovulatietesten te bestellen.
Wanneer hebben jullie je NOD??? Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden.
Liefs Tessa

Terug
Bovenaan