klachten...

A

Anoniem

Guest
Ik heb een vraagje...
Mijn nod is 29 april...
Afgelopen maandag en dinsdag (cd 20+21) erg misselijk en een weeig gevoel in mijn buik.
Woensdag nacht werd ik wakker van ontzettende buikpijn, terwijl ik echt geen pieperd ben... nu is de buikpijn goed te houden, maar toch constant aanwezig...
Wat kan dit kunnen zijn?

Het kan inderdaad een innesteling zijn, maar mocht je buikpijn erger worden en wordt je nog steeds niet ongi, ga dan langs de dokter het kan zijn dat je een buitenbaarmoedelijke zwangerschap hebt. Ik weet ook niet of je een regelmatige cyclus hebt en hoelang je gestopt bent met de pil, mocht je net gestopt zijn dan heeft je lichaam tijd nodig om zich te herstellen kan het zijn dat je cyclus even onregelmatig is.

Succes en sterkte!

hoi
bedankt voor je reactie!
Ben eind febr gestopt met de pil, 1cyclus duurde 28dg, maar ja nu kan het ook langer duren.
Mijn buikpijn is nu grotendeels over, alleen af en toe een steek.. rommelende darmen.
Mijn nod is 29april (of laten met onregelmatige cyclus)
Afwachten dus... dank je

groetjes

hoi
bedankt voor je reactie!
Ben eind febr gestopt met de pil, 1cyclus duurde 28dg, maar ja nu kan het ook langer duren.
Mijn buikpijn is nu grotendeels over, alleen af en toe een steek.. rommelende darmen.
Afwachten dus... dank je

groetjes

hoi
bedankt voor je reactie!
Afwachten dus... dank je

groetjes

hoi
bedankt voor je reactie!
Afwachten dus... dank je

groetjes

hoi
bedankt voor je reactie!
Afwachten dus... dank je

groetjes

Terug
Bovenaan