Klachten

Hoi meiden,
Ik ben zon 1,58 lang en woog van mezelf 60 kg, nu al 64. Ik had al vreselijk last van mijn knieen en voeten, en nu nog erger en ook van mijn rug. Ben vreselijk lenig in mijn heupen en krijg daar ook al last van. Hebben jullie ook al zoveel last? En hebben jullie misschien tips zodat ik het misschien kan verlichten?
Alvast bedankt voor jullie reacties! :)

Groetjes Renske!

Bah Renske, wat naar al die klachten! Je zou een goede (bekken)fysio therapeut kunnen vragen om advies? Of een ceasartherapeut ( kijkt vooral naar houding)
Ik heb de vorige x wel goede adviezen gehad van de bekkentherapeut, al moet ik wel zeggen dat ik vanaf week 14 last heb gehouden... Moest alles rustig aan doen. Maar je leert er bijv wel welke oefeningen je kunt doen om te ontspannen, vaak krijg je nog meer pijn omdat je door de pijn anders gaat bewegen...

Succes!

Je kunt gewoon zelf bellen, ik had destijds van meerdere mensen iemand aangeraden gekregen, maar je kunt ook googlen of in telefoonboek kijken. Of je doet het wel via de huisarts, omdat die wellicht wel iemand voor je weet. Maar je hebt dus geen verwijzing nodig van je huisarts...

Check wel even of je zorgverzekeraar de kosten vergoedt... Bij mijn zorgverzekeraar verschilt dat nog wel eens: kreeg pas een brief dat ze contracten hebben met bepaalde zorgverleners en als ze geen contract met degene hebben moet je eerst zelf betalen en daarna krijg je maar 80% terug....

Haha wat een gedoe hè?...

he renske

wat een gedoe. erg vervelend dat je al zoveel last hebt. ik had in de 2e maand meer rugklachten dan nu. maar ik ga uit preventie volgende week langs een speciale bekken-fysio. ik heb een lichamelijk zwaar beroep en wil dus graag tips.

ik kwam bij haar via een vriendin. misschien kennen mensen in jou omgeving ook iemand voor je?

liefs

Bedankt voor jullie tips!:) Nem vandaag bij de verloskundige geweest en die heeft mij ook een aantal adressen gegeven gelukkig. Sterkte bij jullie haha, en hopen dat we allemaal nog een fijne zwangerschap tegemoet gaan :)

Terug
Bovenaan