klachten....

ik wil niet klagen, wil genieten.... dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik zwanger ben

ga zo dat getrrappel missen, mijn mooie buik en gewoon dit.....

maar ik ben zo moe, futloos, heb pijn bij mijn schaambot of mijn /banden die daar zitten en oja dan ook nog de harde buiken............. AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH

maar we slaan ons er doorheen, we tellen af, nog 2 maandjes vanaf vandaag ongeveer........
gaat wel ineens snel he met 2 maanden schreven we ons in op het forum nu nog maar 2 maandjes te gaan

Gaat zo snel he.Ik ben er ook zat van.Dat klinkt verwend en dat zeggen sommige ook gewoon keihard in mijn gezicht.Ja maar ik wil zwanger zijn en jij zegt dit zo.Dan zeg ik ja hallo.. ik vind het wel heel mooi en bijzonder die buik.Me vriend die er tegen praat.Die noemt ons meisje al bij naam etc haha.Maar last van mijn bekken,banden... 1000 x per nacht plassen.heeeeeeel slecht slapen. zo ik moest ook ff haha.
Sterkte met die laatste loodjes..

kus

Hi, Ik voel me juist eigenlijk top!!
Alleen moet ik dus rustig aan doen vanwege een te klein meisje in mijn buik...ik kan je nu al vertellen dat ik daarniet tegen kan...dan ben ik zwanger zijn ook zat!!
Juist om dat de verantwoordig zoo groot is....je wilt toch het beste voor je kindje(s) maar zelf moet je je even helemaal weg cijferen..
Ps mensen die zeggen ..je wou toch zelf zwanger zijn ...zijjn niet goed...zwanger zijn is leuk..maar als je klachten heb.....is het gewoon een hele grote verantwoordelijke opgave!!

vervelend he, top voelen en niks mogen.....
ik moet gewoon luisteren naar mijn lichaam, doe denk ik nog teveel..... en daarom krijg je dan weer last van dingen... maar ach.. het is el GENIETEN hoor.....
besef dat ik voor de laatste keer zwanger zal zijn dus probeer er dubbel van te genieten

Terug
Bovenaan