Klachten?

hallo lady's.
Hoe gaat het met jullie? Met mij tot nu toe prima, heb het alleen verschrikkelijk heet!!! :p Ben normaal echt een kouwkleum, maar dat is nu wel anders..
Wanneer maken jullie een afspraak bij de verloskundige? en wanneer krijg je de eerste echo lees heel vaak dat mensen hem al krijgen met 8 weken maar in mijn omgeving zeiden ze pas met 12 weken.. dat duurt nog zo lang!!!
Nou ik ga ff stukje wandelen, Doei doei

he Esara,
Lekker gewandeld en afgekoeld!! Ja die hormonen die doen hun werk wel he! Heel je lijf verandert!
Verloskundige kun je meteen bellen als je weet dat je zwanger bent. Dus maandag gewoon bellen!
Eerst was het standaard eerste echo bij 12 weken maar tegenwoordig doen ze vaker al bij 8 weken een termijn echo. Gewoon vragen aan je verloskundige. De eerste afspraak ligt ook bij die termijn rond 8-9 weken. Soms kunnen ze dan al het hartje horen.
Succes en veel plezier met je zwangerschap!
(ik hoop dat ik ook naar dit de aprilclub mag komen!!! voel me anders maar heb 3-8 pas mijn NOD dus nog effe wachten)
Groetjes Bowi

Hi Esara,

Ja hoor hormonen brengen alles op hol daar van binnen. Eerst was het hier bij ons rond de 11 weken een echo maar nu ook vervroeg naar de 9 weken.

Fijne zwangerschap toegewenst.

Liefs RH

Zodra ik positief testte kon ik de vk bellen voor een afspraak. Ik ben nu 4 wkn en 2dgn zwanger en heb volgende week donderdag een afspraak bij de vk. De afspraak voor een echo is ook al gemaakt, omdat dit altijd druk bezet is. Deze is 25 augustus.

Als ik jou was zou ik gewoon bellen met de vk en overleggen.

Terug
Bovenaan