Klachten?

Hebben jullie al zwangerschapklachten? Ik ben zelf met vlagen misselijk en heb last van lage bloeddruk, steeds duizelig en licht in mn hoofd. De buikpijn is gelukkig over, wel af en toe gerommel, maar volgens mij moeten mn darmen ineens veel harder werken! En ik ben zo moe! Zou hele dag kunnen slapen, maar in de ochtend ben ik dan weer heel vroeg wakker. Ga vandaag even om smintjes, die helpen tegen t misselijk zijn. En positieve bijwerking.. Heb geen zin in zoet...

Soms heb ik ineens nergens last meer van en dan vraag ik me gelijk af of alles nog wel goed gaat...

Haaj in het begin had ik last van stemmingswisselingen, af en toe was ik ook misselijk dat is nu over. Ik ben alleen ontzettend moe nirt normaal. Zaterdagmiddag heb ik gewoon alleen maar geslapen terwijl ik dat normaal gesproken overdag nooit doe.

Af en toe heb ik krampjes maar dat gaat dan over. Geen last van bloedverlies ofzo dus ik neem aan dat dat geen kwaad kan. Ik lees dat meerdere van kns daar wel last van hebben.

Ik heb sinds een paar dagen ook erg pijn in mjjn onderrug hebben jullie dit ook?
Als ik nies doet het ook wel pijn :(((

Ik heb ook last van buikkrampen. Vannacht zelfs niet geslapen door de kramp hihi. Dus kon vanochtend dan ook echt mijn bed niet uitkomen! Maar netjes op tijd op mijn werk. Manlief kwam overigens om 6.00uur een heerlijke warme handdoek brengen! Dat helpt goed tegen de krampen..

Misselijk ben ik niet echt. Wel snel vol van het eten! Sneller dan normaal eigenlijk. En ontzettend moe. Zou nu al een winterslaap kunnen houden...

Mijn buikkrampen lijken iets in intensiteit en frequentie af te nemen, al is het nog niet helemaal weg. Rommelende darmen en rugpijn herken ik ook.

Verder heb ik nog niet echt kwaaltjes. Oh ja, ben wel moe. Ondertussen ook bezig om de vakantie voor te bereiden, dat kan misschien ook wel meehelpen.

Gelukkig (nog) geen last van misselijkheid oid, maar thanks voor de tip van de smitjes.

Ik zit ook snel vol, heb soms wat last van m'n onderrug en voel me snel moe. Verder niet misselijk, hopelijk blijft dat zo, maar las ergens dat dat vanaf de zesde week meer kan zijn....dat is a.s. vrijdag! Als 't kleintje maar blijft zitten maakt het mij nog even niet zoveel uit!

Ik ben al vanaf het begin erg moe, ook eten staat me tegen, maar dan neem ik om het uur 1 of 2 kleine hapjes en zo kom ik de ochtend en middag door, met avond eten nergens last van, wel heb ik last van gevoelige borsten de ene dag meer dan de andere maar helemaal wel is het nooit. sinds deze week (de 6de) heb ik ook last van me onderrug. kramp in me buik heb ik ook wel gehad, maar totaal geen bloed verlies ook geen gekleurt slijm ofzo, dus maak me daar niet al te veel zorgen om.

Terug
Bovenaan