klachten

hoe staat het met jullie klachten?

hier voornamelijk opgeblazen gevoel, rugpijn, gevoelige en met vlagen pijnlijke borsten maar de meeste aanwezig is moe.
met de hele dag door moe ben alleen maar aan het gapen

Hier ook een erg opgeblazen buik. Als dat zo blijft, gaat het echt niet lukken om iedereen tot 12 weken voor de gek te houden.
Heb ook weer meer honger! Gelukkig niet misselijk.

Ik ben misselijker dan de vorige zwangerschap... en in de periodes dat ik niet misselijk ben, heb ik echt trek en eet (of snoep) ik best veel.
Heb idd ook een opgezette buik, wordt nog lastig om het te verbergen! Buik inhouden gaat ook niet zo goed.
En ik ben heel moe.. zoontje ligt nu te slapen en het is heel erg verleidelijk om ook even te gaan liggen ;)

Ik heb toch ook even geslapen. Maar door al die rare dromen die ik elke keer er gratis bij krijg, ben ik er niet echt uitgerust van.

Slaapt jouw zoon nog wel op andere tijden overdag, dromertje? Of blijft hij dan de hele dag wakker? Vermoeiend lijkt me dat!

hij blijft dan de hele dag wakker.. hij is nu bijna 25maand dus niet heel gek hoor..
dan zitten in de leeftijd van net wel net niet en als ze dan de kont er niet naar hebben staan gaan ze echt niet slapen.

vandaag heeft hij wel geslapen maarja meneer dacht dan ook dat kwart over 6 een perfecte tijd was om wakker te worden en niet meer te slapen

Terug
Bovenaan