klachtjes

Hoi!
Sinds ik zwanger ben, heb ik ineens veel last van haaruitval. Ik weet niet of dit met mijn zwangerschap/hormonen te maken heeft. Ik dacht eigenlijk altijd dat je haar dikker wordt gedurende je zwangerschap. Is er iemand die hetzelfde heeft of er wel eens van gehoord heeft. Ik heb het gevoel dat er niets meer over blijft.....
 
Hallo anoniem,
Bij mijn eerste kreeg ik een volle haardos. Nu bij mijn tweede heb ik alleen maar haaruitval. Zo zie je maar weer geen enkele zwangerschap is hetzelfde. Volgens mij maakt het niet zoveel uit. Maak me niet veel zorgen daarover komt allemaal wel weer goed.
Groetjes Marianne.
 
Ik heb geen haaruitval maar mijn haar breekt wel af. Ik heb erg lang haar en vooral boven mijn voorhoofd heb ik nu allemaal korte plukjes. Verder is mijn haar verschrikkelijk droog, lijkt wel stro!
 
Een vriendin van mij verloor echt een groot deel van haar haar tijdens haar vorige zwangerschap! Ik wil je niet bang maken hoor, maar het kan dus wel degelijk door de hormonen komen. Overigens begon haar haar weer direct te groeien na de bevalling, dus het komt weer gewoon terug!
 
Had mijn moeder ook, heel erg. Ze heeft ook altijd vrij dun haar gehouden, voor haar zwangerschap was het heel dik dus ze kon gelukkig wel wat missen zonder meteen kaal te worden. Ik heb zelf nog nergens last van, het is niet dikker (gelukkig, want veel meer kan er niet bij) maar het glanst wel veel meer. Heel veel succes!
 
Terug
Bovenaan