Klachtjes??

He meiden,
Natuurlijk treedt de onzekerheid weer toe! Ben heeeel moe dus dat is een duidelijk teken dat ik zwanger ben. Maar mijn borsten (die vorige zwangerschap meteen formaat Pamala aannamen) zijn nog niets veranderd. Natuurlijk elke zwangerschap is anders, maar het maakt me toch wel onzeker. Iemand ervaring?
Gr Suus

Hey meid,

Maak je geen zorgen hoor! Elke zwangerschap is weer anders en die borsten?? Dat komt echt wel. Hahaha formaat Pamela :) Hoever ben je nu? Ik ben nu 8 weken en begin nu goed last van m'n borsten te krijgen, ook zijn ze in korte tijd een cupmaat groter....

Liefs Lynn.

Snap dat je er onzeker van wordt. Voor mij is het allemaal nieuw en de ene dag had ik hele gevoelige borsten en de volgende dag weer niet, en zo gaat het ook met de misselijkheid. Toen ik in het begin een dagje niet misselijjk en geen gevoelige borsten had schrok ik direct maar nuu laat ik het gewoon op zijn beloop en ga er maar vanuit dat het blijkbaar zo kan zijn zonder dat het direct fout zit.
Suucces!

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook zo'n last van mijn borsten en bij de tweede helemaal niet. Dat schijnt heel normaal te zijn. Volgens de vk heeft je lichaam je borsten al een voorbereid en hoeft dat geen tweede keer... ik vond het logisch klinken!

Bij mijn eerste had ik helemaal nergens last van, nu lijk ik inmiddels wel overal last van te hebben! Mijn borsten zijn maar ietsje groter geworden, maar tepels zijn wel vet donkerder.

Komt goed meid, het is nog steeds pril he, wees blij dat de klschtjes beetje wegblijven.

Liefs

Lastig he... T liefste heb je alle klachtjes in een keer maar als je ze hebt wil je ze niet meer! ;)

Ik ben nu 6-4weken en heb nu sinds een kleine week last van mn borsten. Met name mn tepels doen zeer, mn man moet er echt niet aankomen! Mn borsten doen wel zeer maar niet zo erg als mn 1e zwangerschappen maar de verklaring hierboven is best logisch...

Ik ben ook met vlagen zooo onzeker! Wat als t weer mis is? Trek ik dat, 3 miskramen?? Aan de andere kant wil ik vertrouwen hebben, heb best wat kwaaltjes;
- moe, met name s middags en s avonds
- ik ruik alles 10 keer zo sterk
- moet elke 2 uur iets eten anders word ik onpasselijk / misselijk
- slaap slechter (en word dus s nachts wakker met honger...)
- aders op borsten / decolleté zijn goed zichtbaar
- snel op de kast
- meer last van mn eczeem (mag mn fijne hormoonzalf helaas niet gebruiken nu...)
- vaak plassen
- opgeblazen buik
- minder goed naar de wc

Succes met alle kwaaltjes meiden!

Hoi Suzanne,

Even inbreken van november forum, maar ik heb precies hetzelfde! Vorige zw.schap overgevoelig en meteen cubmaat groter, en nu..... HELEMAAL NIKS. Ben nu 9+4wk en voel nog steeds niet echt wat. Heeeel af en toe lichte jeuk, dus er gebeurt wel iets, maar mag geen naam hebben. Ben al 3x voor echo geweest en alles is hartstikke goed, maar herken je onzekerheid absoluut!
Hopelijk mag jij ook snel spieken en krijg je de bevestiging die we allemaal zo graag willen.
Liefs

Hoi! Ook bij mij is het zo dat bij mijn eerste zws mijn borsten met 6 werken al enorm... Nu nog niets veranderd! Wel heel moe een sinds vrijdag misselijk drama...

Maak je geen, zorgen welke zwangerschap is anders!

Terug
Bovenaan