klagen

hoi dames

ik heb nog steeds geen bloeding en als alles goed ga mag ik morgen testen eindelijk.

heb gisteren goed lopen janken zag en zie het ff helemaal niet meer zitten en heb het gevoel dat het toch niet lukt.
we willen nu al zo lang graag papa en mama worden.
ik denk dat dat geluk voor ons niet is weg gelegd het is allemaal zo ongelijk verdeeld de ander is binnen een mum van tijd zwanger en een ander moet er zoveel pijn en verdriet in steken.
ik bid nooit mar ben gister gewoon op mn knieen gevallen en gevraag of we nu een keer geluk mogen hebben zie het op het moment niet zitten want het lukt toch niet.
wil er niet te veel tegen mn vriend over zeggen want die is ook behoorlijk kapot van,van alles bij elkaar.
waarom toch na zoveel jaar in de molen te hebben gezeten hoeveel kan een mens hebben en na alle onderzoeken en verdriet en pijn zie ik nu ff niet meer zitten ben nog wel niet aan het vloeien en als alles goed ga mag ik morgen testen maar zal dan wel weer negatief zijn nou als dat zo is weet ik het niet meer.
dan zal het voor ons wel niet weggelegd zijn om vader en moeder te worden. bij ons lig het aan mn man hij heefd heel slecht zaad.
ik ga er weer tussen uit wnt het huilen staat me nader dan het lachen dames sorry voor mn geklaag maar wilde het ff kwijt sorry.

tamara hoe is de uitslag bij jou jij mag vandaag testen toch ben benieuwd

gr hartje

hoi hoi tamara

ik moet ook morgen maar dat las je al,
heb jij verder geen verschijnselen ik heb pijn in mn onderug maar ben niet misselijk.

jij moest toch vandaag testen of had je je vergist ja dat kan dan ook gebeuren he

xx hartje

ps de hoeveelste poging was dit van jij
ook icsi of ifv of????????
xxx

Hee Hartje en Tamara,

Wat ENORM spannend voor jullie,
we duimen ons suf dat jullie maar positieve testen hebben morgen meiden!!

Laten jullie het ons snel weten?
liefs, Suus

Terug
Bovenaan