klagen

af en toe mag je best wel even een klaagmoment hebben vind ik.
tuurlijk, zwanger zijn is ontzettend mooi,een wonder etc.
maar ook wel eens erg zwaar.
dus daarom een klaaguitingbericht.

zet je frustratie hierop, klaag even lekker...
dat lucht enorm op en je komt erachter dat er nog veel meer zwangeren zijn die hetzelfde beleven..

ik vind het veels te warm..
heb net wasje opgehangen... pfff zweten...
en niets doen is er niet bij vandaag want heb nog 2 kleintjes rondlopen/kruipen..
en het zwembadje is te zacht dus die moet ooknog opgepompt worden. water erbij doen (met emmers sjouwen want ik kan de tuinslang niet vinden..)
nu besluit mijn oudste dwars te gaan doen..
heerlijk, vooral bij dit weer...
zo dat lucht op...

Ook ik heb het heeeeeeeeeeeeeel erg warm Bah.
Vanochtend voor de verandering maar eens om half 6 mijn bed uit gegaan.
Heerlijk koel was het toen nog. Snel gedouchd en een wasje gedraait.
Lekker met de hond gewandeld om 6:15 en daarna even de was op gehangen.

Moest om half 8 beginnen. Dus was lekker optijd klaar.
En toen begon het hoor. Moest naar een meisje van 12 die heerlijk aan het puberen is grrrr Niet luisteren natuurlijk bah.
Nou heb ik sinds gister ook weer lekker last van mijn rug en moet ik vandaag de hele dag werken. Daar heb ik echt veel zin in met dit weer NOT!!!! Ik ben nu even tussen door thuis en mag dan zo weer lekker die hete auto in. En dan moet ik zo ook nog gaan wandelen met een client gezellig nou vandaag even niet. Want ik moet nog tot 19 uur.
Dan weer koken was naar binnen halen en maar weer naar bed.
Een gezellige dag vandaa dus

Lekker om zo ff te kunnen klagen!!
Lucht idd op.

Gelukkig is de warmte in iedergeval even over maar het was een zware dag gister. In de zon zitten kan niet, want daar wordt ik beroerd van, pijn in mijn voeten van het vocht (heb geprobeerd te wandelen, s nachts met de beentjes omhoog en veel water drinken) maar helaas allemaal niks geholpen. Slecht slapen (sliep altijd op mijn rug, is nou te zwaar) dus verplicht op de zij, gemiddeld 4 x per nacht eruit om naar de wc te gaan. Kan niet meer zoveel eten en krijg daarna last van het zuur. De buik is aan het uitrekken waar je ook een hoop irritatie van krijgt en niet meer weet hoe je moet zitten of liggen.

Pffffff en nou ben ik pas op de helft.

Maar als straks het moment is dat ik die kleine in mijn armen heb gezond en wel, zal je mij nergens meer over horen.

Gr.

Haai,

Mag ik ook even klagen? Ik slaap de laatste paar nachten zo ontzettend slecht dat ik overdag zo moe ben en er niks uit mn handen komt.

Baal baal baal. Ik sliep in het begin als een roosje en nu niet meer....grrrr. Waarom dat zo is weet ik niet maar lig maar te draaien etc. grrrr.

Hopelijk gaat het gauw over want ik ben al zo moe!

Zo, dat lucht op haha. Groetjes Petra

Eigenlijk heb ik weinig te klagen, het enige is..........dat ik geen zin meer heb om te werken. Ik was echt een workaholic, maar sinds ik zwanger ben...wil ik gewoon lekker thuis zijn. Ik vind het zo erg. Zie er nu al tegenop dat ik na de bevalling weer moet gaan werken....bleh...!

dan klaag ik eventjes lekker mee..
mijn liefje kan af en toe zo subtiel om de hoek komen met opmerkingen, ik ben nu eenmaal wat gevoeliger dan normaal en zet m dan gelijk op een janken...
ik vond het gister ook veel te warm.
ook word ik gek van die was en van het huishouden, ik heb het allemaal schoon, komt manlief gelijk alles weer vies...
ik kan in de nacht niet slapen, ik moet zo ongeveer 4 keer per nacht gaan plassen...
ook gaan mijn voeten en handen steeds meer vocht vast houden.
ik kan niet lekker bewegen want mijn banden pijn doet zo zeer....

zo dat lucht even op!!!!

groetjes ilse

Terug
Bovenaan