klagen???

hoi meiden,

Eigenlijk heb ik helemaal geen reden tot klagen.
Beetje obstipatie, beetje rugpijn, beetje banden pijn, redelijk last van hooikoorts met uitslag en redelijk moe maar eigenlijk valt alles wel mee....en toch ik ben het zo ontzettend zat en ik moet nog ruim 10 weken voor mijn uitgerekende datum....pppffff
ik ben gewoon zeer slecht in wachten geloof ik en ik wil mijn lijf zoooooo graag terug.

sorry moest het even kwijt
 
...... je bent echt niet de enige hoor hahah, ik moet zelf nog 9 weken maar duurt mij ook soms te lang.
Heb ook erg last van m;n rug en bekken en vooral als ik in slaap wil komen zit alles me in de weg .Errug fijn dan zou ik willen dat ik al bevallen was ook al is het natuurlijk veel te vroeg, Jahhh.... het moet toch even, sommige mensen komen nou eenmaal niet onder de klachtjes uit.

Succes nog even..... voor je het weet zijn de weken voorbij.
 
he meiden, zelf heb ik nog een heletijd te gaan, maar ik herken dit van onze dochter, de laatste loodjes duren het langst, je wilt zo graag je eigen lijf terug en je wilt zooooooo graag je kleintje in je handen hebben en lekker vertroetelen, maar geloof me eens is het er ff door bijten, s6 meiden en laat ff weten wat het is geworden.

liefs
 
Hihi.... gelukkig ik ben niet de enige!!

Heb net een paar dagen in het ziekenhuis doorgebracht... Aan de antibiotica en spuiten voor snelle longrijping gehad. (ergens denken ze dat de baby eerder kan komen, gelukkig lijkt de gezondheid van de kleine super!) Nu nog steeds aan de antibiotica en doodmoe!
Gister te horen gekregen dat ik nu echt maar moet stoppen met werken!! (moet nog 9 weken).

En dan mag je eigenlijk niet hardop denken maar ik hoop toch echt niet de 40 weken uit te moeten zitten.... Erg he! Want zelfs even winkelen gaat niet terwijl ik niet zwaar ben ofzo maar veel buikpijn!

Doeg
 
ik denk maar zo al dat wachten is niet voor niets je krijgt er heel wat moois voor terug ik ben nu 33 wk en ben het nog niet zat ik heb een perfecte zwangerschap en die kwaaltjes die horen er nu eenmaal bij dat wisten we voor we eraan begonnen
 
Terug
Bovenaan