klagen!

Hallo allemaal,

Ik heb zo de behoefte om te klagen, en ben benieuwd of jullie dat ook hebben...
Ik slaap al ruim 3weken zo slecht.. Gemiddeld zo'n 3uurtjes in de ochtend:-(
Ik heb overal jeuk, en ze hebben mijn waardes in t bloed onderzocht en ze weten niet waar de jeuk vandaan komt, en ze kunnen er ook niks aan doen...
Ik heb al 2soorten pillen tegen de jeuk (tavegyl en zyrtec) en heb 5slaappillen gehad (temazepam) en het helpt allemaal niks. Kan niet slapen, en krab me hele lichaam kapot! Ben echt zo oververmoeid en het zkh wil me niet helpen! Ik kan niet meer, ben echt gebroken! Mijn 3kindjes lijden eronder, dat ik ze niet zelf kan verzorgen, niet naar school kan brengen en vooral da ik niet te genieten ben:-( dinsdag moet ik naar vk en zkh en dan hoop ik dat ik ingeleid wordt, want dit hou ik niet nog 3weken langer vol!

X marleen

Jeetje meis wat vervelend allemaal! Logisch dat je wil klagen! Maar ik vind dit niet klagen, dit is toch ook niet te doen zo?
Raar dat het ziekenhuis je niet wil helpen, je kan zo toch niet aan de bevalling beginnen als je helemaal uitgeput bent?
Snap echt dat je dit niet vol houdt... En dan je 3 kindjes ook nog..
Ik vind het al zwaar en dan heb ik hier niet eens last van! Wel slapeloze nachten en overal pijn, maar als je ook nog eens 3 kindjes rond hebt lopen en kapot gaat van de jeuk... Pfff moet er niet aan denken..
Ik hoop dat je dinsdag te horen krijgt dat je ingeleid wordt!

Heel veel sterkte en succes!

groetjes Kim

Heey Marleen,

Dat valt allemaal niet mee zo he... Goed dat je het er hier even uit gooit! Hopelijk lucht het een beetje op en heb je wat aan onze woorden!
Ik hoop ook echt dat er dinsdag naar je geluisterd wordt, gooi alles er goed uit daar en dik het desnoods een beetje aan....als ze je maar helpen!
Heb je goede vrienden of familie in de buurt wonen waar de kids naartoe kunnen? Kids begrijpen het natuurlijk wel dat het zwaar is voor hun mama, maar snap dat het voor jou niet meevalt.
Heel veel sterkte en ik hoor graag hoe het dinsdag gegaan in!

Groetjes Brigitte

Hey,

Ik woon bij mijn ouders met mijn kinderen... Dus het scheelt enorm, maar tegelijkertijd is het zo confronterend, da anderen de zorg over moeten nemen...
Ik heb nu de magische grens van 37weken bijna bereikt en ik hoop daarom da ze me gan inleiden...

Het geeft me zeker wel wat steun, de woorden van jullie hier op et forum!
En dan te bedenken dat het komt door jeuk en daardoor slapeloze nachten...

Thanks en hou jullie op de hoogte!

X

Hoi Marleen,

Jeetje kan me voorstellen dat je er even doorheen zit.
En kan me voorstellen dat het heel moeilijk is als je niet zelf alles voor je kids kan doen.
Hoop dat je dinsdag wat meer weet, en dat je kindje er snel zal zijn.

Grtjs Mar

He Marleen,

Wat vreselijk dat je op deze manier het einde van je zwangerschap in moet! Hoop dat het kindje niet heel lang op zich laat wachten. Zou talkpoeder bij jou ook werken?
Succes met het laatste stukje en je doet het nu al hartstikke goed!

Hier even een tipje van een januari mama, Nertsolie werkt heel goed tegen een jeukende huid, je kan het krijgen van het merk oriflame. Ik heb het toen gehaald voor mijn littekens, en gebruik het nu ook als mijn buik jeukt.
Succes met de laatste loodjes!!!

Hey

Ik heb ook al hormoonzalf en mentholcreme voorgeschreven gekregen... Het is zo hardnekkig, dat zelfs dat niet werkt:-( maar ik moet morgen naar zkh en vk en ons pap gaat mee, die zegt ook: normaal bemoei ik me niet met dat soort dingen, maar dit is echt niet menselijk zegt ie! Dus die gaat die mensen duidelijk maken hoe onmenselijk deze situatie is, als ze me niet helpen morgen.
En idd, het is niet leuk om zo mijn allerlaatste zwangerschap te moeten eindigen... Vooral omdat alles verder goed ging in de zwangerschap!

X

Terug
Bovenaan