klap eens in de handjes blij blij blij..................

hoi

mijn zoontjes vinden dit liedje geweldig als ik het begin te zingen gaan ze allebei in de handen klappen. ze gaan in een keer zo snel vooruit. rawan heeft in een week tijd leren kruipen en in de handjes leren klapen en alan kan al zelf gaan staan nog wel wankelig maar toch.
ze worden 12-01 10 maanden dus volgens mij gaat het wel goed. ik vind het geweldig en als papa s'avonds thuis komt dan laten ze allebei zie wat ze hebben geleerd.
ze hebben nu ook loopwagentjes gekregen maar dat is helemaal geweldig voor hun ze mogen een half uurtje racen en dan op de grond spelen. maar dat handjes klappen blijft het leukste.
nog even een vraagje vinden jullie kindjes bumba ook zo leuk alleen als ze dat deuntje horen kruipen ze heel hard naar de t.v. en willen ze dat kijken maar ik kan er geen dvd van vinden helaas

groetjes kristel mama van rawan en alan 12-03-05
 
Hoi,

Mijn dochtertje Indy word 11 maart 1 jaar en als we klap es in je handjes zingen probeert ze wel de handjes naar elkaar toe te doen, gaat nog wel onhandig maar het begin is er. Ze kan nog niet zitten dus ik denk dat die van jou erg goed gaan!! Kunnen ze al lopen achter de loopauto??? Dat vind ik al heel knap. Wie is bumba eigenlijk?? ik heb er nog nooit van gehoord, en dat, terwijl de t.v toch regelmatig aan staat voor de andere twee, vooral in de vakantie. Misschien kun je es op marktplaats zoeken, heb ik al heel wat afgehaald. veel succes.
groetjes Irma
 
hoi

bumba is van studio 100 ook van samson en gert en k3.
ja ze gaan heel lekker maar meestal zeggen ze dat jongens langzamer zijn.
zitten kunnen ze nog niet zelf wel als ik ze neer zet ziiten ze heel stevig.
en lopen achter de auto nog niet het is er zo een waar ze inzitten eigenlijk is het niet goed maar ze vinden het zo leuk. ze hebben er ook zo een waar ze achter kunnen lopen maar nu zitten ze er alleen op om te hobbelen dat is zo'n 3 in een auto.
het maakt eigenlijk helemaal niks uit hoe snel een kindje gaat want je bent toch blij als ze elke keer iets nieuws leren en ik sta elke keer klaar met de videocamera. een leuke herinnering voor later

groetjes kristel
 
Hoi Kristel,

Ik keek net even op marktplaats en daar zag ik wel dvd's van Bumba. Ze staan bij Kinderen en Baby's en dan kindervideo's en dvd's.

Groetjes Patricia
 
Hoi hoi,

Jaaaaaaaa zeker, dat is zeker in trek bij mijn kleine ventje. Toen hij exact 8 maanden oud was, begon hij spontaan in zijn handjes te klappen tijdens de lunch, zittend in zijn kinderstoeltje. Dat was zo grappig en zo ongecontroleerd, schitterend gewoon. Nu 2 maanden verder, weet hij nog niet van ophouden, zodra hij het liedje hoort, dan begint meneer weer te klappen en zijn handjes op het bolletje, hahahaha.

Ook is hij gek op het liedje in de Maneschijn en heeft hij sinds een paar weken ook het zwaaien uitgevonden, geweldig he, hoe die kleintjes alles ontdekken.

Nou, geniet er maar lekker van!

Groetjes mama van Max
 

Hoi,

Ook mijn zoontje(14,5 maanden)  vindt Bumba helemaal geweldig!!!
Ik ben toevallig 2 weken geleden op zoek gegaan naar de DVD.
Ik kon deel 1 bestellen bij de Music Store. Kost ongeveer €15,-.
Ik vond dat erg duur. Dus heb het niet gedaan.
Wij hebben sinds kort een DVD recorder, dus ik neem nou elke dag Bumba op. Zowel op Belgie als op ned.3. Het komt 2x per dag op televisie. Dus ik heb al bijna een schijfje vol. Hij vindt het helemaal tof.

Klap eens in je handjes doet mijn zoontje ook  sinds een maand of 5. Vind ie super. Het staat ook zo schattig. Vooral als ie z'n handjes in z'n zij doet, dan  loopt ie als een kip. Heel lief.

Groetjes Marmar  
 
Terug
Bovenaan