Klap in buik

<p>Hoi,</p><p>Zojuist was mams hond enthousiast me te zien dus hij sprong met 2 poten in mijn onderbuik (laag in de buik). Het doet verder geen pijn en heb ook geen klachten. Ik voel de baby goed.</p><p>Ik denk zelf dat het geen kwaad heeft gedaan/kan. Wat denken jullie?</p>

Ik heb een aantal weken geleden ook een harde duw in mijn buik gehad. Ik had wel buikpijn hierdoor. Werd meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een ctg, bloedtest en echo. Werd heel serieus genomen. Je kan altijd even de verloskunde bellen voor wat advies als je je zorgen maakt.

Ik denk zelf dat het dan geen kwaad kan, maar zou gewoon de verloskundige bellen! Dan ga je iig met een gerust hart je bed straks in!
Ik heb aan de ctg gelegen na een schop in mijn buik van een cliënt, maar dat was wel ivm pijn en bloedingen.

Ik kijk het denk ik even aan. De kleine beweegd zo goed! Heb gewoon pijn omdat de kleine zich zo uitrekt tegen mijn ribben.

Afgelopen weekend heb een fietsenstuur in me buik gehad. vandaag bij de VK geweest om naar het hartje te luisteren. vooral voor me eigen gemoedstoestand. Ben nu 14 weken zwanger dus voel de baby nog niet.
Je kan altijd even contact opnemen met je eigen verloskundige. Mij werd verteld dat ik het weekend al gelijk kon bellen 

Succes

ik zou toch je verloskundige even bellen hoor. Het is niet omdat je nisk voelt en de kleine beweegt dat er niks aan de hand is. De klap kan een bloeding veroorzaken die niet metteen duidelijk is. Voor je het weet is het te laat!
Als ik jou was nam ik geen risico

[quote quote=10189506]ik zou toch je verloskundige even bellen hoor. Het is niet omdat je nisk voelt en de kleine beweegt dat er niks aan de hand is. De klap kan een bloeding veroorzaken die niet metteen duidelijk is. Voor je het weet is het te laat! Als ik jou was nam ik geen risico[/quote]
Precies dit

Terug
Bovenaan