Kleding actie voor Haiti!!!! morgen wordt er ingezameld!

Ik ben iemand die geen geld geeft voor goede doelen, maar hier doe ik dus wel aan mee. Er is een kledinginzameling voor Haiti.
Dit is morgen, dus zoek al je kleding uit en lever het in bij een winkel in je buurt die meedoet!

http://tweakers.net/plan/508/haiti-help-t-punt-net-dynabyte-mycom-en-t-mobile-helpen.html

groetjes Mariska

Hi Mariska,

Leuk initiatief en zo zijn er nog velen. Maar weet je waar ik zo van baal? Dat er steeds gezegd wordt: Geef geen goederen, geef geld! Ik snap dat geld belangrijk is, maar waarom op die manier? Ik vind het een beetje arrogant van de organisatie(s) om dit te roepen. Dat was voor mij een reden om wel te doneren, maar geen tientallen euro's.

Ik hoop dat later dit jaar nog meer van zulke acties komen, als de eerste nood geleden is en men wel de kleding en andere dingen goed kan gebruiken.

Gr. Tamara.

Weet je wat ik een beetje aroggant vind?

Dat er nu 81miljoen euro!! naar Haiti gaat. Hebben jullie enig idee hoeveel geld dit wel niet is? Nou, ik heb er geen ideel van ;-)
Ik vind het super dat ze deze acties doen, en vind het ook super dat wij als burger ruim 40miljoen hebben geschonken aan Haiti, maar dat het dan nog eens verdubbeld moet worden door Rouvoet, begrijp ik niet hoor. Waar komt dat geld vandaan?? Waar is dat potje?? Zitten er hier geen mensen in armoede, en waarom zoveel bezuinigen als er toch "zomaar" zoveel geld tevoorschijn getoverd kan worden.

Vind zo'n actie van kleding idd belangrijker dan geld storten, dus ben het wel met je eens Tamara.
Wou jullie ff mijn mening vertellen.. Hoop niet dat het verkeerd opgevat wordt, want zo bedoel ik het helemaal niet!

Liefs Deb.

Ben het helemaal met je eens Debby. Dat verbaasde mij al met de serious requist. Dat alles verdubbeld word, terwijl wij hier met zn allen flink moeten bezuinigen. Natuurlijk hebben we het hier harstikke goed, maar ik denk dat er, net als bij de Tsunami, straks weer heel veel geld overblijft.

Kledingactie vind ik trouwens wel goed hoor. En ik heb ook wel geld gegeven voor Haiti, maar snap niet zo goed waar de overheid opeens weer 40 miljoen vandaan tovert.

Nou ik heb uiteindelijk 4! vuilniszakken vol ingeleverd. Met nog mooie kleertjes erin voor jongens en meisjes. Meteen alles weer netjes op zolder! Wel lastig hoor uitzoeken, want wat wel en wat niet. Ik heb een paar dingen weg gedaan die nog wel door een derde kindje leuk gebruikt kunnen worden (superlieve sandaaltjes met bloemetjes) maar ja wie zegt dat ik een derde krijg en dan ook nog precies in t goede seizoen... Dus ik heb t in de tas gedaan.... hahaha

Overigens vroeg ik of ze al veel hadden, ik was er om 3 uur en om 5 uur sluiten ze. Ze hadden nu 8 zakken (incl. die van mij). Ik hoop maar dat er op andere locaties meer is gebracht!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan