L LoveK jan 3, 2021 #1 Hallo! Even een vraagje... weet iemand wat ik het beste voor maat kleding hangers kan kopen voor baby kleding? Groetjes?
Hallo! Even een vraagje... weet iemand wat ik het beste voor maat kleding hangers kan kopen voor baby kleding? Groetjes?
C CFK jan 3, 2021 #2 Prenatal ofzo? Bij de H&M kan je ze gratis halen. Mag je gewoon zo een haffeltje meenemen. Als ze weer open zijn uiteraard
Prenatal ofzo? Bij de H&M kan je ze gratis halen. Mag je gewoon zo een haffeltje meenemen. Als ze weer open zijn uiteraard
A ANONYMOUS_USERNAME jan 3, 2021 #4 De houten van Prenatal passen goed. Die van Ikea (kinderkledimghangers dus had het kunnen weten) zijn te groot ?
De houten van Prenatal passen goed. Die van Ikea (kinderkledimghangers dus had het kunnen weten) zijn te groot ?
J Jippie jan 3, 2021 #6 Ik heb plastic hangers van de big bazar. Die bevallen mij echt super goed. Ze hebben leuke kleurtjes.
Ik heb plastic hangers van de big bazar. Die bevallen mij echt super goed. Ze hebben leuke kleurtjes.
A ANONYMOUS_USERNAME feb 3, 2021 #7 Hoi, Ik heb een heel pakket kledinghangers gekocht bij Van Asten babysuperstore in Tilburg, wel online maar gisteren binnen gekomen. Houten en stevig. Was ook nog een actie. Misschien daar even kijken?
Hoi, Ik heb een heel pakket kledinghangers gekocht bij Van Asten babysuperstore in Tilburg, wel online maar gisteren binnen gekomen. Houten en stevig. Was ook nog een actie. Misschien daar even kijken?