Kleding in de auto

<p>Hoi, mijn dochtertje is nu 1,5 en heb sinds kort een auto'tje en helemaal blij mee. Maar twijfel wat ik haar nu moet aantrekken als we op pad gaan met de auto. Bedoel met jas en hoe warm aankleden.</p><p>Heb er geen ervaring in en lees zo veel erover, ook dat een te dikke jas juist ook weer niet goed.</p><p> </p><div id="mailtovenstermodalPopupTo" style="z-index: 1102;"><div id="mailtovenstertoModalMail"><div id="mailtovensterpopupMailCloseTo"> </div><div id="mailtovensterpopupToModalMail">What do you want to do ?</div>New mail<button id="mailtovensterbuttonClipboard">Cop</button><textarea id="mailtovensterselectClipboard"></textarea></div></div>

Met een dikke jas aan kunnen de riempjes van de schouders glijden of ze zitten niet strak genoeg waardoor ze bij een ongeluk uit de riemen kunnen schieten. Onze dame zit meestal zonder jas in de auto maar wel met een dekentje op. Dit laat ze keurig liggen.

Wat leuk dat je een auto hebt! Dat gaat je vast meer vrijheid geven!
Het klopt dat een dikke jas gevaarlijk kan zijn. Ik trek onze dochter een vestje aan en ik heb zo’n voetenzak voor in de maxi cosi. Die heb je ook voor auto stoeltjes, ideaal vind ik die! Als het niet koud is of we gaan een lang stuk rijden ook geen vestje, de auto is dan warm genoeg.

Herkenbaar, meestal een vest aan om de auto, maar winters als het zo koud is... we hebben gekozen voor der ielm pak. Warm dun en veilig voor in de auto.

Sochtends vroeg doen wij onze kinderen een fleecevest aan in de autp. Inderdaad geen normale dikke jas, uit veiligheidsoverwegingen. Ook voor beide nog een dekentje in de auto liggen voor over de benen, mocht het echt koud zijn.
Ik neem aan dat je dochter 1.5jr is, niet anderhalve maand :) Toen ze nog heel klein waren hadden we een fleece-wikkeldeken van de Hema die je in de maxi cosi kan doen (met speciale gaten voor de riempjes)

Terug
Bovenaan