kleding keuze??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik heb een dochtertje van drie weken en ik vind het moelijk om te bepalen wat voor kleertjes ik haar aan doe
ik blijf dan twijfelen of ze het niet te koud of te warm heeft
hoe bepalen jullie of ze korte of lange mouwen dragen, en een broek of niet?
en in bed?
ben erg beniuwd

liefs ikjes

Hoi,

ik kijk gewoon naar wat ik mijn andere kinderen en zelf aan doe. Dat doe ik ook aan bij Stijn. Hij ligt in de wandelwagen nog onder een dun dekentje en lakentje en heeft een vestje aan, omdat ik het anders wel wat fris vind. Zelf doe ik met dit weer ook een jas aan.

Groetjes van Marloes

Hoi,

Mijn zoontje is morgen een maand. Ik heeft hem een rompertje een lange broek en een truitje met lange mouwen aan en sokken. Ik voel regelmatig of hij het niet te warm of te koud heeft. Je kunt ook tegelmatig temperaturen.
In bed heb ik een laken en een dekentje. als ik hem eruit haal is hij altijd lekker warm.
Soms heeft hij zelfs de dekentjes van hem af geschopt en dan nog is hij warm.

Inderdaad, kijken naar wat je zelf aan hebt. Maar dan wel in gedachten houden dat je baby stil ligt en jij zelf beweegt, dus dan altijd onder een dekentje leggen of een extra laagje aan.

En regelmatig voelen/temperaturen. In het nekje kun je goed voelen hoe warm je kindje het heeft.

Groetjes, Marisa

Mette heeft altijd een broekje met een shirtje met lange mouwen aan. Voor korte mouwen vind ik haar echt nog te klein. (8 wkn) Het weer is ook nogal wisselvallig. In de wagen heeft ze een vestje of jasje aan (joggingstof) en ligt ze onder een lakentje en dekentje. Ik voel zelf vaak in haar nekje of ze warm genoeg is en bij twijfel temperatuur ik even.

gr.Ing

Mijn kraamhulp zei toen de tijd dat we moesten kijken wat wij zelf aandeden, doen we een lang shirtje aan dan doe je dat ook je kind aan enz..

Je kunt ook altijd even voelen of ze het niet ze koud hebben of dat ze juist zweten!

Als ik wegga neem ik altijd een dekentje en een vestje mee voor haar!

Hopelijk heb je hier iets aan!

xxx meimams

Hoi,
Het ligt denk ik ook aan je kind. Mijn dochter (2 weken) heeft het snel warm, dus ik trek haar wel geregeld korte mouwtjes aan of een jurkje met blote beentjes.

Hoi,

Amy  (8 wkn) heeft  meestal een broekje met een shirtje met lange mouwen aan. Daaronder meestal een rompertje zonder mouwen. In de wandelwagen  ligt ze  onder een lakentje en/of dekentje. Ik denk dat het per kindje verschilt; onze dochter is nogal
'kouwelijk' aangelegd. Bij grote twijfel temperatuur ik trouwens even.

Groetjes,

Renate  

Terug
Bovenaan