Kleding-koop-dilemma (mei 2019)

<p>Ik ben eind mei uitgerekend en heb echt een dilemma qua kleding kopen!! We krijgen een meisje, gisteren te horen gekregen :) We zijn echt dolblij!!!!</p><p>Maarrrrr..... Ik wilde dus even lekker shoppen vandaag, maar ik weet echt niet wat ik moet kopen! Vooral qua weer bedoel ik dan. Werkelijk geen idee wat voor weer het is, en wat verstandig is om die kleine aan te laten doen.. T-shirtje met een vestje ofzo?</p><p>Hopelijk herkennen meerdere zich hierin en kunnen we misschien samen brainstormen :) Heb van die leuke fluffy-teddy pakjes gezien, maar dat lijkt me meer iets voor de winter...</p>

Ik lees mee!! Ook in mei uitgerekend van een meid! Heb inderdaad ook een paar vestjes gekocht en vooral rompers met en zonder mouwen en beentjes. 

Onze dochter is geboren eind mei ... idd laagjes is super handig , twee jaar geleden hadden we een hittegolf toen had ze alleen maar rompers aan met spaghetti bandjes ... 
nu weer uitgerekend in mei alleen weet ik nu het geslacht nig niet ... maar wil ook zo graag shoppen ahhaha

Mijn dochter is 6 juni 2017 geboren. Ik had gewoon veel lange mouwen shirtjes. Een vestje/jasje voor naar buiten. Boxpakjes.. het was al snel heel erg warm en toen had ik niks met korte mouwen voor haar! Je houdt een baby toch al snel warm in een omslagdoek de eerste dagen/ weken. Vestjes zitten bij baby's niet zo lekker lijkt mij. 
En je hebt tegenwoordig al snel op internet wat nieuwe dingen gekocht :) 

Ik half juni bevallen van een meisje. De eerste weekjes had ze een romper aan met korte mouwen, een legging en dun shirtje met lange mouwen en sokken. Of een romper met lange mouwen en een shirtje erover met een legging eronder. Daarna vrijwel de hele zomer in rompers zonder mouwen ivm de hitte, veel kleding heeft ze daardoor niet gedragen. Ik heb geen kruiken nodig gehad bij deze kleding en alleen de 1e dagen ook een mutsje. 
Het hangt denk ik heel erg af van het uiteindelijke weer en hoe goed je kleine zichzelf warm kan houden. 

mijn zoontje is ook eind mei geboren (dit jaar) en vond het zelf ook erg lastig. 
ik heb toen in maat 50 en 56 veel lange mouw en lange broekjes gehaald. 2x t-shirt in maat 56( toch voor de zekerheid) en was met deze warme zomer wel handig. 
verder in maat 62/68 tshirts en korte broeken gehaald. maar ook voor de zekerheid wel iets van lange mouw in deze maat voor als het minder was. 
en na de zomer zat mij zoon dus nu in maat 74. (maar ik heb een flinke kerel) 

Hier een dochter eind april geboren. Zou echt nog even wachten op de nieuwe collectie.... Ik ben nu in januari uitgerekend en er zit zo'n groot verschil in collectie qua kleur enz. Anders heb je straks allemaal winterachtige jurkjes 
Ik had in 56 jurkjes/pakjes met lange mouw. Als het echt heet is, doe je gewokn alleen romper aan. Vanaf 62 had ik pas korte mouw/korte broekjes 

Ik ben uitgerekend voor begin juni (1e kindje). Ik vind het heel raar van mezelf (ik dacht dat ik helemaal los ging gaan), maar ik heb eigenlijk nog maar 1 iets gekocht. Als ik ergens rondkijk denk ik inderdaad ook van "dit is precies allemaal veel te winters". Ik probeer dus nog even te wachten. Ondertussen sla ik al wel wat dingetjes op en kijk ik uit waar ik de leuke dingetjes kan shoppen :).

Terug
Bovenaan