kleding/laarzen stress

Hebben jullie dat ook dat je je nu al druk loopt te maken over wat je na de bevalling aan moet?nou ik wel hoor,je weet natuurlijk niet of je gelijk je oude kleding weer aankan.en is misschien net weer kouder buiten.heb het ook met laarzen wou gisteren eigenlijk nieuwe kopen maar durfde het niet aan.ook vanwege wat vocht in mn voeten en benen.ik dacht straks zitten ze niet goed meer.dus dan straks maar even oude schoenen aan.want slippers eind sept is toch ook niks!mn man heeft al beloofd dat ik na de bevalling een nieuw kledingset uit mag zoeken.maar hoop natuurlijk nog wat broeken van vorig jaar te passen anders wordt het wel een heel duur geintje!kijk er al wel naar uit hoor!lekker nieuwe gewone kleding heerlijk!kunnen jullie ook niet wachten om na de bevalling te gaan shoppen?
liefs jootje

Ik kan het me nog maar al te goed herinneren van mijn eerste.Je verlangt terug naar je eigen ik en gewone kleding,maar dat viel me zwaar tegen! Bij deze zal ik even vermelden dat je nog enige tijd erna kunt voelen alsof de intercity over je heen gewalst is. Ik was wel gelijk een hoop kilo,s kwijt,daar ik toen ook veel vocht vast hield,maar hield nog heel lang een zwanger figuur. Dus dat shoppen waar ik me zo op verheugd had, bleek een grote teleurstelling! Mijn zwangerschapskleding zakte ondertussen van m,n kont,maar gewone kleding zat ook niet lekker of mooi.Ik vondt het verschrikkelijk. Dus verheug je maar niet te snel,want het kon nog wel eens vies tegenvallen,mits je het geluk hebt dat je niet veel bent bijgekomen en snel weer in vorm bent,maar daar was ik er niet 1 van.Ik ben voorbereid ;)

Dit is mijn 2de kindje en bij de 1ste was ik 18 kg aangekomen nu ook al weer.maar toch 'paste ik snel weer mn oude kleding weer.mn buik was en nu weer niet super groot.dus hoop zo dat het weer zo gaat als bij de 1ste.maarja we zullen zien en anders maar een paar maandjes wachten met shoppen.
liefs

ja mijn gewone kleren!! Daar kijk ik ook echt naar uit.
In november heb ik een dagje winkelen met vriendinnen gepland.Ik hoop dat ik dan weer een beetje mijn oude figuur terug heb (heb best en kleine buik, dus wie weet) en dan ga ik lekker shoppen!
Poeh kijk ik best naar uit. En dan mag manlief lekker een paar uurtjes alleen met de kleine zijn. Kan ik vast wennen hoe het is om in januari weer te werken;)

Ik kijk ook uit naar weer gewone kleding! Ik koop voor die laatste maand ook niets nieuws meer, dus op een gegeven moment heb je je garderobe wel een keer gezien. Het dilemma voor mij is dat ik geen gewone schoenen meer pas, dus ik loop al 3 maanden op slippers. Met het mooie weer natuurlijk geen probleem, maar nu met die regen al wat minder relaxed. Ik denk dat als het straks wat kouder wordt, ik maar wat meer lagen aan ga trekken. Jurkje, legging, vestje... Ik ga nu ook geen nieuwe lange broeken meer kopen. Ik vind broeken ook gewoon niet meer zo lekker zitten...

Ik hoop echt van harte dat ik vnl. het vocht straks snel kwijt ben en dat ik redelijk snel weer in mijn gewone kleren pas. Maar ja, we'll see. Ik heb gelukkig wel wat broeken die normaliter aan de grote kant waren. Wellicht pas ik die vrij snel weer.

En laarzen aan... mmmm... zalig!

Ik ben ook heel benieuwd hoe snel het gaat, maar vind het geen straf hoor, om nog even positiekleding te moeten dragen, inderdaad gewoon een legging, en jurkje doet vast ook al wonderen. En dan maar lange mouw eronder of vestje erover. Ik hoop inderdaad wel dat ik weer laarsen of uberhaupt schoenen aan kan, vanaf april loop ik al op slippers omdat ik heel veel vocht vasthou, we zullen zien

liefs nath

Terug
Bovenaan