kleding maat 54

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

ink ben nu 20 weken en ben nog niets aangekomen maar mijn eigen kleidng gaat nu echt knel zitten.

Maar het vreemde is dat er weinig positie mode is in grote maten.
Ik zit normaal op 52/54 maar bij miss etam hebben ze wel positie mode maar tot maat 48 terwijl ze wel een grote maten collectie hebben.

Weten jullie adresjes voor mij want ik heb binnenkort echt andere kleding nodig.

Groetjes

Hetty

hoi hoi, dat probleem heb ik dus ook ik heb maat 50 soms 48 als het stretch is maar bij mis etam pas ik de broeken ook niet ik ben nu 22 weken zwanger en weet ook niet waar ik grote positie kan halen dus ik ben ook benieuwd of iemand weet waar je dat kan krijgen.
groet wil

Op www.Ingro.nl hebben ze leuke positiemode voor grote maten! Lijkt wel of ik reclame wil maken, maar heb zelf ook maat 54 en weet hoe moeilijk het is om iets te vinden.

Succes!

Liefs Annemarie

Hoi, ikzelf heb ook maat 48, en dat is inderdaad best lastig. Ben wel gelukkig nog niks bijgekomen, dus bijna al mijn eigen kleren passen me nog. Wel heb ik een mooie site waar je kunt slagen tot maat 56. www.its-time.nl hele leuke spullen. Veel succes met de kleding, en je zwangerschap. Groetjes Wendy 24 w 6 p.s. weet je een adres voor een badpak? dat kan ik dus niet vinden.

hallo,

teneerste gefeliciteerd met je zwangerschap
ik weet dat ze bij miss etam ook grote maten verkopen en ook positikleding
want bij ons in schiedam heb je ook rekken met afgeprijsdekleding en daar hingen ook grote maten en voor een leuk prijsje want ik heb daar al me zwangerschaps kleding vandaan buikbanden normaal 15 euro en nu 50 cent of 1euro spijkerbroek heb ik ervandaan normaal 50 euro nu heb ik er eentje voor 10 euro en eentje voor 12,95
en een bruine 3 kwart broek voor 5 euro hahaha dat is nog eens leuk winkelen

groetjes sonja 25 weken

Terug
Bovenaan