Kleding maatje?

Haihai,

af en toe word ik zo moe van die verschillende kledingmaatjes...Bij elke winkel is het weer anders. Ze is nu 66 cm en heeft kleertjes aan van maatje 56, 62 en 68. Hebben jullie dat zelfde probleem?
Als ik nu kleertjes koop houd ik ze meestal maar voor haar om te kijken of ze een beetje zullen passen. Overigens is er nu veel uitverkoop en zie ik altijd erggg leuke kleertjes ;-) !

swen draagt maat 68. sommige dingen nog in maat 62, maar de broekjes worden nogal op hoog water, dus niet echt leuk meer. (hij heeft de lange benen van papa denk ik)

en die uitverkoop is geweldig!!!!
ik moet echt oppassen dsart ik niet teveel insla...
alhoewel, kleertjes kun je nooit genoeg hebben toch?

Thomas (6 mrt) draagt van boven maat 74 en van onder 68.
Vooral van boven groeit meneer de pan uit, ik blijf kopen!
Rompertjes koop ik bij de prenatal of hema en die zijn al maat 74/80.

Ik let nu wel een beetje op met wat ik koop, omdat hij zo snel groeit.
Ik ben zelf erg dol op de kleding van Lief! en H&M.

Donderdag weer naar het CB, ben benieuwd hoeveel hij weegt en hoe lang hij nu is!

groetjes Elise

Get used to it, ha ha!
Het kan echt zo varieren... Op een gegeven moment weet je welke merken groot/klein/breed/smal uitvallen en welke jouw kindje het beste passen.

Eveline zit in maatje 62. Heb laatste iets van 68 geprobeerd (aangezien de kast er mee vol ligt ha ha!), maar daar zwom ze toch behoorlijk in... Hier zijn idd de broekjes als eerste aan nieuwe maat toe ivm hoog water. Bij mijn oudste waren het juist de truitjes omdat hij breed in de schouders was (en een buikje had, hi hi).

Afgelopen week heb ik in uitverkoop schoenen voor mijn oudste gekocht en dat was net zo'n drama. Ik heb nu een paar maat 24 en maat 26 gekocht, verschillende merken en als je ze naast elkaar zet zijn ze precies even groot!

Hoi,

Noortje zit ook al in maat 68. Nieuwe kleertjes koop ik nu in 74. Dan maar even de mouwen omslaan. Amnders is het evcht niet bij te houden!

Ze woog op het CB met 4 maand 7 kilo en 40 gram. Ik schat dat ze ook zo;n 70 cm is!

Ze gaat zo hard! En dat enkel op (moeder)melk!

breek even in vanaf het mamaclub april.
Maar ook hier drama met kleertjes. Gisteren had meneer een 62 broekje aan, 68 truitje en daarover heen een tshirtje maat 74. Broekjes vallen bij hem altijd groot, maar inderdaad ook hoogwater. En tshirtjes zijn allemaal navelshirtjes... pff... inderdaad hem maar meenemen te shoppen.

Terug
Bovenaan