Mijn tip, kies voor het begin vooral voor overslagrompers en boxpakjes die helemaal open kunnen, zodat ze niet over het hoofdje moeten. Daarnaast heb je zulke leuke boxpakjes!
Verder zou ik bij gewone shirtjes ook kijken naar heel rekbare shirtjes, vooral de naad van de schouders naar de mouw, dat je daar de mouw makkelijk ver open kan rekken zegmaar, scheelt een hoop gehuil hij je kindje en dus stress bij jezelf. Ik koos om die reden eigenlijk altijd vooral voor Noppies en Feetje qua kleding en Hema rompers!
Zulk soort boxpakjes had ik voor mijn kleine (alleen dan voor een jongen): https://www.wehkamp.nl/noppies-newborn-baby-boxpak-785026/?MaatCode=0440&gclid=Cj0KCQiA6t6ABhDMARIsAONIYyxDcurYCly2quRZRr43VLSvuKlRgJOvkkF47sge0dXQRpkZsDmrOgcaApgHEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Lange mouwen in het begin is prima! Mijn zoontje is van 7 juli en droeg dus óf een romper met boxpakje op de minder hete dagen en alleen een romper, of alleen luier op de warme/hete dagen
En kijk voor die boxpakjes lekker op Vinted en marktplaats
staat zoveel moois, het is maar kort gebruikt en daarom vaak in nieuwstaat.
Mijn zoontje is nu 1,5 en de kleding die ik nieuw in de winkel heb gekocht is denk ik op 1 hand te tellen. Hij loopt altijd in hele mooie merkkleding, voor een habbekrats en als hij eruit gegroeid is kan ik het weer verkopen en een ander kindje er blij mee maken!
Geniet van je zwangerschap en het shoppen voor je kleine meisje!