Kleding na bevalling ziekenhuis

Dag, weet iemand wat handig is voor na je bevalling als je naar huis gaat, gewoon je zwangerschaps joggingbroek of.....? Ervan uitgaande dat het geen keizersnede is.

hoi,

ik heb na de bevalling lekker mijn huispak aan gedaan voor de terug reis, ik heb erg lang veel plezier gehad van mijn huispak tijdens en na de bevalling.

trek aan wat je lekker vind zitten :D

groetjes Simone

mv Mart en 29wk zw

Hoi,

Ik ben in december 2007 in het zh bevallen, een joggingbroek is zeker een aanrader!!!
Een spijkerbroek zit de eerste dagen echt NIET lekker.

Groeten van Gea

Hihi... ik moest erg lachen toen ik dit topic zag want.......

Ik ben in december 2007 bevallen van onze eerste en ik moest midden in de nacht alsnog naar het ziekenhuis. Ik had een tasje klaarstaan dus dat ging mee. Maar ik had met mijn naieve hoofd een broek in de tas gedaan die ik VOOR de zwangerschap aan had. Ik dacht oh... die kan ik dan wel weer aan: kind eruit: buik aanzienlijk kleiner.... Dus ik wilde me aankleden na de bevalling om weer naar huis te gaan en mijn broek  liep vast op mijn bovenbenen! Ik heb er vreselijk om gelachen want hoe naief was ik!! Dus mijn man heeft nog snel mijn  (zwangerschaps) joggings broek opgehaald en die zat heerlijk!

Ik wilde na al die maanden zo graag weer mijn "normale" kleding aan ;-)

hahaha, wat grappig joh! kan me het wel voorstellen, ik wilde ook graag weer in normale kleren passen toen ik hoogzwanger was.
maar was toch blij dat ik een joggingbroek mee had naar het ziekenhuis voor na de bevalling.
nog los van de lege 'buidel' die je inderdaad nog op/aan je buik hebt, kon ik vanwege de hechtingen na de knip uiteindelijk de eerste  4 weken na de bevalling alleen een joggingbroek aan.
een spijkerbroek (al paste die wel weer vrij snel) schuurde gewoon te veel, dat was echt een naar gevoel.
oh ja, en vergeet om dezelfde reden vooral niet om boxershortjes/hipsters aan te schaffen/mee te nemen. ook omdat je   de eerste  dagen nog met die enorme kraamverbanden zit...

groetjes!

Haha, ik heb juist al kleding die voor de zwangerschap te smal was weggooid om te voorkomen dat ik straks maar blijf staren om er in te kunnen passen!

Maar..dat wordt dus mijn joggingbroek!

Ik heb gewoon 2 zwangerschapsslips meegenomen, neem aan dat dat moet lukken met dat verband erin.

Ik heb toevallig gisteren de ziekenhuistas klaargezet maar ik heb er dus wel een "gewone" broek in gedaan voor als ik naar huis mag. Wel een die 2 maten te groot is, ik was namelijk net flink afgevallen voor ik zwanger werd.
Een gewone broek in je eigen maat zou ik niet doen, die krijg je meestal inderdaad zo snel na de bevalling nog niet aan. Een joggingbroek, huispak, of een wijde rok zit vaak beter!

Ik had ook een joggingbroek aan. Over het algemeen kun je gewoon dezelfde broek weer aan waarmee je bent binnengekomen. Qua maat bedoel ik dan, want als je vliezen zijn gebroken hou je die waarschijnlijk niet droog. Ik had ook een joggingbroek aan en dat was erg fijn!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan