Kleding tips!!!!

Hey Meiden,

Hebben jullie misschien tips over kleding die jullie gaan aantrekken in jullie zwangerschap? Ik heb echt een hekel aan positie kleding vindt het maar niks vindt dan maar weinig mooi.

En ben op zoek naar een winterjas die zijn er slecht te vinden die ik mooi vindt. Vindt niet gauw iets mooi hahahaha.

Liefs RH

Hoi!

Ik vind dat ze bij H&M hele leuke positie kleren hebben. Anders van die dikke panty leggings met en leuke trui/ jurkje boven. Of treggings. Hoop dat je er iets aan heb.

Liefs

Bij de H&M en Hema en Ladiesting hebben ze van die truitjes met korte en lange mouwen die ik nu als jurkje draag maar die kun je dus kei leuk aan als je zwanger bent dan zijn ze wat korter en kun je het dragen op een spijkerbroek of op een legging met zo'n zelfde rokje eronder. Die zijn zo leuk, kun je dus na je zwangerschap alsnog gewoon aan.

Haha dat is mooi...Ja daar hebben ze gewoon leuke dingen. Draag nu ook al van die truitjes van hun en met 9 maanden zwanger passen ze nog steeds (alleen wat korter haha)
Shopse!!!

Ik vind de zwangerschapsbroeken juist heerlijk zitten. Geen druk op mijn buik. Ben vorige week naar de C&A geweest en heb daar twee mooie broeken gekocht. De H&M vond ik wat tegenvallen. De prenatal ga ik volgende keer bezoeken ;-)
Je gewone shirts kan je waarschijnlijk nog een hele tijd aan. Wat je kunt doen is lange hemdjes aan trekken en daarover heen een gewoon shirtje. Als deze dan wat korter wordt is dat geen probleem.

Kijk eens op marktplaats bij positiekleding.
Omdat ik het zonde va mijn geld vind om een godsvemogen aan positiekleding uit te geven koop ik het via marktplaats. Is vaak maar 1 zwangerschap gedragen en nog als nieuw en spot goedkoop. Ik heb nu al een hele kast vol jurken,broeken tuniekjes en een noppieswinterjas va vorig seizoen allemaal voor nog geen 100 euro. De basic dingen zoals een legging en tshrt koop ik bij hema en de sting.

Terug
Bovenaan