kleding uitlenen/weggeven

A

Anoniem

Guest
nou is er in onze omgeving een meisje geboren dus mijn vriend zegt: zullen we sanne haar kleren waar ze niet meer in past aan hun geven/lenen? Dat vond ik een goed idee gisteren, maar nu ik het uit zit te zoeken word ik me toch sentimenteel.....jeetje mina!

groetjes, evi.

hihihi nou ik heb al moeite ze zowiezo uit de kast te halen, terwijl het meeste al 2de of 3de hands waren hihihi.... Ik vind het wel goed dat andere moeders ook de kans krijgen om, het zijn meestal nog best goede kleertjes, te kunnen gebruiken.... Ik heb hier 2 in de straat die zwanger zijn "kennisen van mijn vroeger uitgaan leven" maar die willen zelf alles nieuw gaan kopen.... Best raar wat hier in de straat wonen alleen mensen die haast geen geld hebben, sociale huurwoningen rond de 200 euro... Maar goed beetje off-topic sorry...

veel succes en laat de tranen maar lopen hoor, heb je een goede reden voor! (zelf hou ik het niet droog)

grt suuz mv joshua 8-2-07

erg he...ik ben in mijn hoofd ook al bezig met wat ik wil bewaren en wat er weggaat, maar ik kan me er nog niet toe zetten...gelukkig worden er de laatste tijd alleen maar jongetjes geboren in mijn omgeving en hebben we genoeg ruimte op kleertjes op te bergen, hoef ik me er dus nog geen zorgen over te maken

groetjes Yvonne

Er zijn 2 zwanger in onze omgeving en ik hoop dat ze allebei een meisje krijgen, want dan hoef ik hier niet over na te denken! Want jongenskleertjes willen ze dan toch niet  
Vind het wel een beetje maf om er zo sentimenteel over te doen, wat heb ik er nu aan dat er een grote doos kleertjes op zolder stof staan te vangen??

Groetjes, Karin

ik geef verkoop ook een heleboel,, maar bedpaalde dingen haal ik er voor mijzelf uit om te bewaren, maar nu heeft hij ook een vestje dat ik gebruik als jas,eigenlijk is die nu wat te klein en ik heb ook al een nieuwe liggen maar toch doe ik steeds die net te kleine aan, want die vind ik zo geweldig.....

maar ik heb het al met meer dingentjes gehad, en eenmaal weg dan maal ik er ook niet meer na, maar het wegdoen, dat is een hele hoge drempel

ik geef nog niets weg, ik stop alles op zolder. Je weet maar nooit he.

Ik ben nu dan al wel 35 maar dat is nog lang geen 44 zullen we maar zeggen. hihi

groetjes irene

Een deel gaat straks echt gewoon weg, en een deel gaat in een doos voor de kids voor later.

Mijns choonmoeder had nog kleertjes van mijn man van vroeger, wij hebben onze knul het aangetrokken voor de lol. Zo leuk om daar foto's van te maken. En dan de foto van papa er bij met hetzelfde aan.

Dus ik bepaal wel wat dingetjes hoor, maar alles bewaren lukt echt niet of je moet een mega groot huis hebben.

Miep

Terug
Bovenaan