Kleding voor borstvoeding

Hey dames,

Misschien is hier al een onderwerp over, maar dan heb ik het over het hoofd gezien.
Ik geef borstvoeding en als ik thuis ben doe ik gewoon mijn truitje uit en shirt omhoog, maar als ik ergens op bezoek ben wil ik het uiteraard graag wat discreter aanpakken. Alleen weet ik niet zo goed wat het handigst is qua kleding die makkelijk opzij te schuiven is.

Iemand tips??

Groetjes Femke

hi,
een voedingsbh die makkelijk zit en goed los gaat en truitje of bloesje met knopen en een ruim vest. kind achter je vest verstoppen, bloesje wat losser  en ja, dan een beetje hijsteren om het voor het kind en jou makkelijk te maken. ik had altijd een klein kussentje mee, of een jas dubbel om op te steunen.

Miep

Hoi Ekertje,

bij de H&M verkopen ze voor 14,95 superleuke en handige BV shirtjes. Ze zijn wat langer dan normaal dus je buik(je) blijft lekker verstopt. Ze zijn er in verschillende kleuren, ik heb ze via internet besteld omdat er geen H&M bij mij in de buurt zit. Afgelopen zomer heb ik het ook wel met striktopjes gedaan maar dan zit je er van boven wel erg bloot bij.

Succes met voeden en geniet van het mooie weer, gewoon lekker er op uit gaan!
Marlave

Hoi,
Ik droeg vaak een bloesje of vestje met een hemdje eronder. Het hemd (lekker elastisch, bijv. van de hema) trok ik dan omhoog. Voedingsbh los en er was niets zichtbaar. Geen blote buik en vrijwel geen borst.
Er zijn ook speciale bv-tshirts te koop. Ik heb een shirt van Pretty Mum gehad. Dit was ook prettig. Even google-en en je vindt zo online shops en winkels waar je het kan kopen.
Veel succes en bv plezier!

Hoi,
ik droeg altijd een een hemdje met spagettibandjes van de hema, die kunnen makkelijk omlaag. Geen koude buik of rug. En dan vaak een t-shirt met lage hals, die deed ik afhankelijk van de halsmaat omhoog of omlaag. En erover een vest. Bij bijzondere gelegenheden deed ik een overslag trui aan. Die schuif je opzij, hemd omlaag... niets te zien!
succes, Belinda

Hi,

Bedankt voor de tips. Daar kan ik wel wat mee. Ik heb al even op sites gekeken en dingen gezien van prettymum en H&M. Dat wordt shoppen!!!

GroetjesFemke

Terug
Bovenaan