Kleding voor een jongen !!! Maar dan aparte !!!

A

Anoniem

Guest

Hoi allemaal, sinds 2 dagen weet ik dat ik een ventje krijg !!!!! Superleuk !!!
Ik droom me hele leven ( hahah das nog niet zo heel lang ) al van zo'n mannetje met echte gangster kleren.. Weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen..
Ik wil van die baggy broeken en van die kleine petjes van wol enzow... Waar zou je die kunnen kopen?? Het moet niet standaard jongens kleding zijn !!.
Echt baggy trainingsbroeken enzow.. Zoals Eminem en 50Cent het aanhebben...

HELP!!!!!!!!!!

hey
ZOOOOOO leuk een jongen.
de kleding die je bedoelt snap ik.... echt leuk
maar waar je dat kan kopen dat zou ik niet weten.
ik hoop dat je wat vind:D

kus
miranda
34w 3 dgn

gewoon zelf maken , je neemd een simpel patroon en maak je zelf wat moois van je weet hoe het er uit moet zien en   dan maak je het zelf hoe je het hebben wil

hoi hoi

Ik was net even op de site van de otto, en moest meteen aan jou berichtje denken bij het zien van een klein ventje met een tuinbroekje en een bandana om zn koppie....zoooooo stoer!! Bij shirts mouwloos zie je een gestreept tuinbroekje, en bij assecoires zie je een kaki-broekje met print op de rug. Mischien is dit iets wat je zoekt??

liefs janine

Je zou op internet even moeten rondsnuffelen want er zijn er genoeg die dat soort kleding verkopen.Ik ben zelf ook wel eens op zo'n site geweest. Weet alleen niet meer hoe die heet hahah.  En in de stad in Rotterdam zit ook zo'n zaak die die kleding verkoopt speciaal voor kinderen.

gr.Peggy

Kijk eens bij www.minipunks.com of gewoon in de winkel bij Villa Happ.
Groeten, Nicole

Terug
Bovenaan