kleding, wat doe je ermee?

Hallo,

Onze kleine meid wordt steeds groter, dus heeft ook steeds grotere maten nodig.

Waar kopen jullie je kleren?

En wat doen jullie met de te kleine kleren? Aan de ene kant wil ik ze bewaren, maar aan de andere kant wil ik ze ook wel verkopen. Kleding kost best wat en ze heeft ze maar kort aan, dus wat geld eraan verdienen (om weer nieuwe kleren te kopen) kan geen kwaad. Hoe doen jullie dat?

Gr
 
Hoi,

De uni-sex kleertjes bewaar ik voor een eventuele volgende...
De rest die over blijft maak ik óf een ander uit mijn directe omgeving blij mee óf ik doneer ze (leger des heils)
Die centen ben ik toch al kwijt, "missen"kan doe ik ze dus niet meer, en een ander die het niet kan missen er gelukkig mee maken.

Groetjes Debby
 
Hoi. Ik heb toen mijn oudste zoontje overal uitgroeide alles bewaard omdat we zeker nog een tweede wilde. Die is ondertussen 6 weken geleden geboren en het is ook een jochie dus dat is wel makkelijk. We hebben wel de spullen uitgezocht en wat we niet leuk vonden hebben we op www.gratisaftehalen.nl gezet, en die heb ik nu weggegeven aan een dame die werkt in een crisisopvang voor vrouwen en kinderen...
Gr. Anne-Marie
 
Hoi,

ik breng kleertjes die nog mooi zijn naar de tweedehands winkel bij ons in het wijkgebouw. Wat ze niet willen innemen (ze kijken echt met een felle lamp of er geen vlekken in zitten) laat ik daar achter en gaat naar polen.

groetjes van Marloes
 
Hoihoi,
De kleertjes die ik erg leuk vind, bewaar ik. Ook wat unisex spul wat evt. handig is voor een volgende bewaar ik.
Alles wat er verder nog goed uitziet, verkoop ik op marktplaats of ebay en de rest gaat naar de kringloop/goed doel.

Groetjes!
 
Wij hebben wellicht nog een kindje 'op ons verlanglijstje', dus ik bewaar alles. Daarna waarschijnlijk  deels op marktplaats en doneren.

Groetjes, Marisa
 
Hai,

Mijn dochter is 8 weken nu en die heeft nu ook om de 2 weken al een andere maat  
Mijn vriendin is zwanger, dus wat ze leuk vindt mag ze meenemen en de rest ga ik nog even aanzien wat ik daarmee ga doen, maar waarschijnlijk ook aan een goed doel geven,
ik koop de kleding van mijn dochter bij goedkope winkels als Hans Textiel of de Zeeman, ik vind het namelijk het geld niet waard om al dure kleding te kopen en ze hebben in deze ketens gewoon superleuke kleding!! Dus erg veel geld ben ik nog niet aan kleding kwijt geweest want met de uitverkoop die overal plaats vindt heb ik een volle zak kleding van alle maten gekocht (zomer en najaar) voor een euro of 20 en de kast ligt vol, de truitjes met korte of geen mouwen kan ik straks over een leuk rompertje met lange mouwen trekken, dus ik recycle de zomerkleding in combinatie met winterkleding

Groetjes Karmen
Mama van Liz
 
Hoi,

Ik bewaar de kleertjes gewoon,ook omdat dit mijn eerste kindje is en ik er nog wel 1 bijwil op den duur.En ik koop meestal kleertjes bij de Prenatal of de hema vind ik ook goede kwaliteit.

Groetjes Bernice (mama van Peter 25-08-2007)
 
Terug
Bovenaan