Kleding

<p>Hoi mama’s, Welke merken kleding sluiten goed aan bij de babymaten? Ik vind de kleding van de Hema erg leuk, maar ik merk dat die altijd erg ruim zijn. Zo is mijn zoontje nu ongeveer 60 cm, maar maat 62 is nog veel te groot.  De truitjes van maat 56 zijn juist weer te kort... ?</p>

Bij mij is ook alles verschillend, zelfs de zelfde maat van zeeman zit verschil in. Prénatal zit volgens mij ook goed en ja c&a ook. Primarkt valt een maat kleiner uit. Zelf rol ik dan de mouwen of de broekspijpen op. Ze kunnen beter te ruim zitte dan te klein. Verder hou ik het voor de kleine zodat ik beetje kan zien hoe het uitvalt. 

Prenatal is qua maat meestal wel goed. Name it ook. En Tumble n Dry, maar dat is wel wat duurder. 
De kleertjes van Zara zijn heel leuk, maar vallen vaak heel ruim.
Maar het blijft soms lastig. Had voor mijn dochter 2 truitjes van Prenatal eigen merk in dezelfde maat, de één was veeeeel groter dan de ander! 
Dus meestal ga ik maar gewoon naar de winkel en dan kan ik het aardig inschatten. 
Hema valt vaak erg 'vierkant' en groot, dat is wel bekend.  Zelf heb ik veel kleertjes van Prenatal en Zara, en Noppies en Feetje vind ik ook leuk en valt vrij smal en slank!

Terug
Bovenaan