Kleding

Hallo,

Ik ben bijna 20 weken en toe aan nieuwe truien of jurkjes.
Nu twijfel ik of het zwangerschapskleding moet zijn of gewoon normale.
Ik vind zwangerschapskleding soms best prijzig terwijl je het erna niet meer draagt.
Iemand tips?
 
De zwangerschapsbroeken van de H&M zitten heel comfortabel! Ik had ook kleding geleend en daarbij zaten positietopjes van de Lidl, die zaten ook heerlijk!
Misschien een idee op op marktplaats te kijken ? zoals je zegt, het wordt toch maar heel kort gedragen, dus daar zal je vast genoeg moois vinden
 
Ik heb één zwangerschapsjeans gekocht bij h&m (wel echt fijn ter ondersteuning van je buik) en verder vooral 'gewone' jurken, truien, blousen en 'leggingstof' broeken gedragen. Langere shirts en truien van mijn man zijn ook favoriet.
 
Ik heb best een aantal omslag jurkjes deze kun je zowel dragen wanneer je zwanger bent maar ook gewoon daarna. Wel fijn als je dan een zwangerschapslegging of panty eronder doet voor idd die ondersteuning van je buik. 
Een fijne broek is ook wel prettig heb veel standaard shirtjes van de Hema die in de lengte langer zijn waardoor ze toch mooi over je buik vallen. Kun je daarna nog gewoon aan.
succes
 
Bij mijn 1stw zwangerschap 2 spijkerbroeken, 2 jurkjes en veel leggings gekocht gewoon met een grote normale trui erop. Allemaal van de h&m. 
Nu weer met die kleding kunnen doen paar nieuwe leggings en truien erbij gekocht die ik ook zeker lekker aan kan na de bevalling. 
 
 
 
Ik ben nu voor de tweede keer zwanger en heb beide keren en set gekocht op marktplaats bevalt mij prima als ik het niet meer nodig heb verkoop ik het weer door vindt het persoonlijk zonde om daar veel geld aan uit te geven zit wel veel lekkerder?
 
Ik heb wel wat dingen gekocht. 2 spijkerbroeken, 2 jurkjes, panties, maar ook wat tops en truien. Ieder zijn ding, maar ik hou niet van gedragen kleding. 
Ik ben lang en had daarnaast een giga buik. Voor mij werkten vanaf 25/30 weken de gewone truien en bloesjes of jurkjes echt niet meer. Maar ik kocht het al eerder hoor. Was heel trots op mijn buik en wilde het showen in iets flatteus. 
Ik kocht bij HM, maar ook in de aanbieding van mamalicious of esprit ofzo.
 
Terug
Bovenaan