Kleding

Nog niet eens een echo gehad en nu al zwangerschapskleding gekocht. Na mijn miskraam in mei wil ik eerst de echo afwachten, maar kon het niet laten. 2 meegroei-bhs, wat shirtjes en 3 broeken gekocht. Allemaal voor de groei en voelde me heerlijk zwanger. Ben nog wel steeds onzeker hoor. Al een paar dagen bruine afscheiding. Je schrikt dan toch steeds wel even! Hoe gaat dat bij jullie of ben ik de enige met een steektje los vwb kledingkopen :)?
 
hoi

het is natuurlijk heerlijk om jezelf nog zwangerderder te voelen ;)
zelf zou ik een beetje bang zijn mezelf teveel te verheugen en dan eventueel in een pechgeval een extra hardeklap te verduren te krijgen...

je hebt nog MAANDEN om je zwanger te voelen! maar het is ook wel lekker om er gewoon van te kunnen genieten natuurlijk. heb ik misschien wel weer te weinig gedaan in het begin.

gefeliciteerd met je zwangerschap en vele geluk!

karin

ps ik begrijp dat j je niet meer ongerust maakt over die afscheiding? lijkt me goe,d komt heel veel voor. je weet t toch pas rond 12 wk zeker. en dan nog...
 
Het is gewoon wel-niet-wel-niet-wel-niet en de veranderingen in je lichaam zorgen er al voor dat je moe bent, laat staan je gedachtes. Ik had het even los gelaten. Niet 21 aug (eerder in een bericht) maar 22 aug krijg ik een echo. Ik lees van alles hier op het forum, positief en negatief. Ik voel me goed en daar concentreer ik mij maar op en dan begint er weer een ander stemmetje.....niet op die roze wolk gaan zitten. Totdat het kindje er is zal het wel zo blijven......helaas!
 
Terug
Bovenaan