kleding

A

Anoniem

Guest
Hoi,

even een vraagje wanneer trek een korte broek/rok aan en een t-shirtje.
Ik vind het zo moeilijk.

Bedankt alvast voor de adviezen.

Groetjes mama michelle mam van bianca nu ruim 8 maanden.

Met die warme dagen heb ik Tygo elke keer een T-shirt aangetrokken. 1x heeft hij zelfs even lekker piemeltjes-bloot in de tuin gelegen.
Afgelopen weekend was het hier weer zo lekker warm, toen had hij een korte broek en T-shirt aan...
Hij is nu snottie-verkouden, dus nu heeft hij wel een dun truitje aan (longsleeve-shirt) met een lang (dun) broekje. Als hij niet verkouden was, had hij wel een T-shirt aangehad van mij.

Groetjes happyM.

Hoi,

Thomas heeft al enkele weken als het lekker weer is gewoon een t-shirtje aan hoor! En vaak liepen we dan ook al zonder jas buiten. En nu met het weer als vandaag, leg ik straks een plaid neer buiten en laat ik hem lekker in zijn romper zijn gang gaan. En ik vond de blote billen foto's van iemand er ook wel relaxt uitzien, hahahah! Wel smeren of blijven smeren hoor!

-X- Marieke

Je moet je kindje kleden zoals je zelf ook gekleed gaat. Alleen je moet extra letten op zon, tocht, verkouden zijn enzo. Maar als je zelf je behaaglijk voelt in een t-shirt, dan is dat ook zo voor je kleine!
Liefs Nelleke

Ik sluit me aan bij Nelleke: je kleintje kleden zoals je zelf gekleed gaat. Met dit weer kan een korte (of bijv. 3/4 broek prima), maar vanochtend gingen we fietsen en toen toch maar even een spijkerjackje aangedaan.
Let wel op dat het op de grond (buiten) nattig en koud kan zijn en als je kindje buiten slaapt zou ik er toch even iets overheen leggen (als was het maar een lakentje).

Terug
Bovenaan