Kleding

A

Anoniem

Guest
Hai!
Inmiddels 31 weken zwanger en nog volop aan het werk natuurlijk. Ik heb  tegenwoordig 3 favoriete jurkjes die ik nog aan kan en een beetje representatief staan, maar ik heb het gevoel dat iedereen me er in kan uittekenen!!! Maar omdat het nog maar zo kort is, heb ik ook niet echt veel zin om er van alles bij te kopen!
Hebben jullie  ook van die 'vaste' kleding nu?
Groetjes, Stasha

Hoi Stasha,

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Ik ben nu bijna 35 weken zwanger, maar ik heb geen zin om nog geld uit te gaan geven voor die paar weken. Nu heb ik wel het voordeel dat ik met zwangerschapsverlof ben, dus hoef ik niet zo erg op te letten wat ik  draag. Ik probeer al iedere keer als ik ergens naar toe ga af te wisselen. Ik denk dat ze op je werk wel begrijpen dat je voor die laatste weken geen complete outfit gaat aanschaffen.

Groetjes en succes met de zwangerschap!!!

Jolanda

Na de geboorte van de jongste ben ik gestopt met werken, maar bij de vorige zw.schappen was ik ook nog aan het werk en ja ik had ook maar een paar dingen die netjes genoeg waren voor het werk en dan zat er weinig op dan dat af te wisselen.
Nu had en heb ik sowieso dingen die onderling redelijk gemixed konden worden dus ook al was het dezelfde broek met een ander shirtje of eens een vest ipv een  top leek het ook alweer heel anders. Had ook 2 buikbanden die met meerdere shirts een andere combi opleverden.

Maar ook nu ik niet meer werk.... de garderobe wordt op het eind wel wat beperkt... 1 of 2 broeken die nog echt lekker zitten en goed passen...

Heb wel afgelopen week een lekker vest gekocht dat na de bevalling ook nog gewoon kan. Is ook geen pos. mode. Heb wel de ceintuurband er uitgehaald, die heeft nu weinig nut hihi. Heb nu de knoop boven mijn buik dicht en straks kan die ceintuurband er weer in als ik weer een taille heb .

groetjes,
Marije

hoi, ik heb meer last van zomer/winterkleding. had genoeg tshirtjes en hempjes, maar iets met lange mouwen niet echt. ik heb nu bij h&m een goedkoop shirt en leuk vest gekocht en nu kan ik alles weer met elkaar combineren en kom ik de laatste 2 maanden goed door. (en ik denk dat je na de bevalling ook niet per direct je normale kleding weer aan kunt, dus dan draag je het misschien ook nog wel een maand of 2)
groetjes sabine

Bij mijn vorige zwangerschap liep ik na 4 dagen weer in m'n spijkerbroek rond! Maar ja, dat is wel 11 jaar geleden en toen was ik 19... Misschien dat het daar iets mee te maken had...
Ach ja, ik blijf maar dapper m'n paar jurkjes combineren met truitjes en vesten inderdaad! Enne... dat van die zomer/winterkleding ken ik ook! Onlangs een hartstikke leuke broek gekocht in een (normaal gesproken) veel te grote maat. Lekker, dacht ik, die kan weer even. Maar het was een witte zomerbroek, en spontaan heb ik geen zon meer gezien! Probleem met broeken is dat ik normaal gesproken al een extra lange lengtemaat heb die ik maar zelden kan vinden, laat staan in positiekleding...
Nog negen weken jurkjes dus... (zucht!) Wat zal ik blij zijn als straks mijn spijkerbroek weer past!!!

Groetjes, Stasha.

Ik heb nog een trui gekocht en een lang dik vest.
Zo kan ik over mijn zomer truitjes gewoon het vest aan doen.
Mij maakt het niets uit dat een ander me zou kunnen uittekenen in mijn kleding.
Als mensen mij een kleding bon zouden geven zou ik elke maand andere kleding aanschaffen.
Ik vind positie kleding in verhouding erg duur met de kwaliteit!
Eind november ben ik uitgerekend, ik ga nu  verder ook geen dingen meer aanschaffen.

Ik heb aan het begin van mijn zwangerschap een paar basic stukken gekocht, ook heb ik van vriendinnen een paar shirts gekregen, maar dit was voornamelijk zomerkleding.
Wat ik nu doe is een  shirt met lange mouwen onder een zomershirtje/hemdje zo kan je het toch weer even aan.

Wel heb ik van de week nog een vest gekocht omdat het nu wat kouder wordt, is het gauw te koud zonder jas. Dus een wollen vest bij de H&M gekocht die ik strakjes ook weer aankan.

Verder snuffel ik ook in de kast van mijn man, voor een fleeche vest of overhemd.
als je die dan los draagt met een hemdje eronder kan het ook weer even.

groetjes Masja

hallo!
Ik heb toch nog wat nieuwe dingen gekocht twee weken geleden.
Mijn broeken zaten voor een groot deel niet lekker meer of het waren zomerbroeken of luchtige rokjes. Ik was toevallig bij een heel leuk winkeltje in Delft (nog nooit geweest) met heel veel opruiming. Allemaal kleding van Noppies enzo voor de helft of minder. Heb dus nog een jurkje, een rokje en een heel mooi truitje gekocht, voor weinig en leuk te combineren met wat ik al had. Op dat rokje heb ik gewoon een gebreid truitje dat ik vorige winter met een riem eromheen droeg aan, alleen dan nu zonder riem.   En onder die jurk staat een blouse heel mooi, dat is dan alleen geen zwangerschapsblouse, maar een gewone. Wel heel leuk was dat met die nieuwe kleren allemaal mensen (ook zwangeren) gingen vragen waar ik die kleren vandaan had, ze vonden het zo leuk voor positiekleding.
Dus: het kostte weinig (mazzel!) en ik heb het gevoel dat ik er weer leuk bij loop (en dat ik ook wat waard).
Dus wie weet: gewoon in de gaten houden of je nog wat ziet en kijk in je kast met 'gewone' kleren, want vestjes ed draag ik gewoon door (onderkant open en een buikband eronder).

groeten,

Erica

Terug
Bovenaan