Kleding

Hoihoi,

Een rare vraag misschien, maar wat doen jullie je kleintjes nu aan?
Het is weer een stuk kouder geworden.
Evy draagt nu een rompertje met korte mouw en een longsleeve truitje. Als we veel buiten zijn, dan doe ik haar een rompertje met lange mouw aan. Met een jas natuurlijk.
Nu heb ik laatst een paar nieuwe truitjes erbij gekocht, maar heb niet echt iets van truien of zo gezien. Of ik heb niet verder dan mijn neus lang is gekeken.
Ik wil haar nu ook nog niet te warm al aankleden, want wie weet wat voor winter we krijgen...

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hoi Iris,

Mij hebben ze toen gezegd dat ik moest kijken naar mezelf. Wat doe ik zelf aan, je kindje moet je evenveel aangeven (buiten het rompertje om dan). Stef (7,5 wk) krijgt nu dan ook nog geen rompertjes met lange mouwen aan. Vandaag had hij, toen we gingen wandelen, een rompertje met korte mouwtjes, een longsleeve en lange broek en een jasje. En natuurlijk onder een dekentje in de wandelwagen. Tijs (nu 2 jaar) heeft nog geen echte truien gehad, veel te warm. Zeker als ze dadelijk meer gaan bewegen is dat echt te warm.

Groetjes,
Susan

Dat je naar je eigen kledinggedrag moet kijken klopt!

Maar ik kijk ook een beetje naar de kleertjes die ik aan wil doen. Ze heeft nu een paar T-shirts, dus of een truitje of lange mouwen romper eronder. Over die rompers denk ik verder helemaal niet na. Er ligt zo'n enorme stapel, met en zonder mouwen, gewoon pakken wat bij het weer en kleren past, ik koop niet voor de winter met mouw. En dikke truien zijn vaak te warm, al had Erikjan er vorig jaar wel een paar, toch ook wel lekker warm. Maar meestal longsleeve. Eigenlijk het hele jaar door, aangepast met eventueel een T-shirt eronder in de winter, hadden wij vroeger ook altijd. En een winter/zomerjas natuurlijk. Erikjan wordt overigens in november 2, ging dus meteen de winter in, daarna een slechte zomer, en toen weer winter. Dit zomer had hij bijvoorbeeld pas voor het eerst T-shirts aan!
Ach, ik maak me niet zo druk om kleren, ik vind het belangrijk dat ze leuk gekleed zijn!

Janine

Terug
Bovenaan