kleding

Dragen jullie allemaal al positiekleding????? Zo ja.... hoe zit dat? Bij mij zit het voor geen meter. De broeken zakken de hele dag af en omdat ze zo hoog zitten krijg ik er maagklachten van. Ik voel me redelijk ingesnoert in positiekleding. Als de broek te los zit zakt hij af en als hij te strak zit krijg ik geen lucht. Nu heb ik eindelijk voor mezelf de oplossing gevonden. Ik draag gewoon een legging (laag model dus onder de buik) met daar overheen jurkjes en lange gebreide vesten en tuniekjes enzo. Het staat ook nog eens leuk. Daar onder een paar lange laarsen of evt. en paar beenwarmers. Een leuke riem eromheen of een lange ketting en je staat er vlot op en je kunt je heerlijk bewegen. De legging koop ik gewoon een paar maten te groot. Het voelt aan als een joggings broek maar het ziet er gewoon wat vlotter uit. Het is maar een tip. Wie heeft er nog meer een leuke tip voor goed zittende kleding tijdens de zwangerschap? (En dat bedoel ik geen officiele positiekleding.)

Groetjes Petra

Ik heb 2 positie spijkerbroeken (noppies) die zitten niet zo hoog, ik had er ook een van C&A maar die zit idd niet lekker  bij mn maag. Ik heb een aantal positie kledingstukken die ik combineer met mn normale  t-shirts en longsleeves maar omdat die dingen tegenwoordig halverwege mn navel blijven hangen is een lekkere buikband (bv. van Miss  Etam)  ideaal tegen een koude buik, ik draag er zelfs 's nachts een onder mn normale pyama.

Ik had mijn broeken van mijn vorige zwangerschap nog liggen, maar die zakken allemaal van mijn kont af!!
Bedankt voor de tip van de legging. Mn moeder had nog een zwarte in de kast en met een leuke tuniek en riem staat het prima!
Ik heb een broek van de miss etam die wel goed zit, dus die is aan het einde van deze zwangerschap wel opgedragen. Thuis loop ik heel vaak in mn zomerjurkjes met een dik vest en dan kruip ik lekker onder een fleecedeken op de bank. Helemaal goed!

Terug
Bovenaan